Général Zantas
Well-known member
Benieuwd of Liverpool een Man United 2.0 gaat worden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zou kunnen verwachten dat je mentaal toch een serieuze klop krijgt van die nieuws.Benieuwd of Liverpool een Man United 2.0 gaat worden.
Je zou kunnen verwachten dat je mentaal toch een serieuze klop krijgt van die nieuws.
En speelde vorig seizoen nog in League One! FA cup delivers again, prachtig.![]()
Ipswich 1-2 Maidstone: Non-League Stones stun Championship high-flyers in major FA Cup shock
Maidstone United produced one of the biggest FA Cup shocks of all time to reach the fifth round with a 2-1 victory at Portman Road to stun Championship high-flyers Ipswich Town.www.skysports.com
zottekes
ipswich staat 2de in de championship.
Zuurstof niet maar klag wel in de kliniekMannekes, alles op zijn tijd, straks moet hij aan de zuurstof liggen.

Waren we genk we drongen aan om die match te herspelen. Zelf niet kunnen zien daar ik int ziekenhuis lag maar match of the day later gezien en de reacties van velen zijn duidelijk: arbiter van mijn voeten.Trouwens @Wulf OSB, wat een rare match was dat?
Onkruid vergaat niet.Veel beterschap
On topic, dit is nu al een dramatische gameweek voor mijn Fantasy. Moreno own goal en Saka op de bank gezet

Veel beterschap
On topic, dit is nu al een dramatische gameweek voor mijn Fantasy. Moreno own goal en Saka op de bank gezet

Trent komt er niet meer in

Die laatste leek me ook wel penalty.Dit is toch gewoon een fucking penalty???
Liverpool krijgt hier ne cheap ass penalty en cfc 2 keer nix... typisch anfield, echt
Ik moet ze eens terug zien maar die eerste is toch geen penalty dacht ik.Dit is toch gewoon een fucking penalty???
Liverpool krijgt hier ne cheap ass penalty en cfc 2 keer nix... typisch anfield, echt