Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Chelsea is weer serieus met de kansen aan het morsen, we weten allemaal hoe dat tot nu toe meestal eindigde... nuja, Tielemans had er ook al 1 moeten inleggen...

edit : replay it is... pfff

Laatst bewerkt:
Ik dacht ik kijk is voor de laatste thuismatch tegen Wolves, Klopp zijn laatste match dus. Natuurlijk bij resellers. 2000€ voor het goedkoopste ticket :unsure:

Mannekes, alles op zijn tijd, straks moet hij aan de zuurstof liggen.
Zuurstof niet maar klag wel in de kliniek 😂

Vandaar dus eindje afwezig.
Trouwens @Wulf OSB, wat een rare match was dat?
Waren we genk we drongen aan om die match te herspelen. Zelf niet kunnen zien daar ik int ziekenhuis lag maar match of the day later gezien en de reacties van velen zijn duidelijk: arbiter van mijn voeten.

Wat Philips betreft. Goh welgekomen maar waar blijft die spits weer?

Veel beterschap

On topic, dit is nu al een dramatische gameweek voor mijn Fantasy. Moreno own goal en Saka op de bank gezet

Veel beterschap

On topic, dit is nu al een dramatische gameweek voor mijn Fantasy. Moreno own goal en Saka op de bank gezet
Onkruid vergaat niet.
Voordeel is dat ik nu wat rust heb l.
Nadeel is dat ik wss volgende week niet naar Londen zal mogen reizen van de dokter en de trip eind februari naar Dynamo Dresden wss ook mag afzeggen 🥲

Fantasy ben ik al weken slecht in bezig door het wat uit het oog te verliezen.

Veel beterschap

Hier al 61 punten. Saka capi + Eze 2 goals :cool:

Vandaag wel met een bang hartje naar City kijken. Heb enkel Walker.
Ben voor double Liverpool gegaan tegen Chelsea: Jota + Luis Diaz.

Dit is toch gewoon een fucking penalty???

Liverpool krijgt hier ne cheap ass penalty en cfc 2 keer nix... typisch anfield, echt

Liverpool 3-1 Chelsea​

Sky Sports' Pete Gill:
"The Chelsea non-penalty is somewhere between inexplicable and worrying. If that is not being given, what is the point of VAR? It is 100 per cent a penalty."

Liverpool 3-1 Chelsea​

Sky Sports' Joe Shread:
"Chelsea should have had two penalties. Both were more worthy than the penalty Liverpool were given.
"What is VAR doing?"

Liverpool krijgt hier ne cheap ass penalty en cfc 2 keer nix... typisch anfield, echt
Die laatste leek me ook wel penalty.
De eerste had niet overturned geweest moest de ref hem gegeven hebben maar logisch dat ze de ref niet overrulen op hem niet geven.

Niet dat het veel uitmaakt. We scoren at will als we doordrukken. Chelsea ongelooflijk slecht. En Joos nog altijd slechter als commentator.

Poch leert niet uit zen fouten, die opstelling in de 1ste helft was om problemen vragen. Het werkt niet met Palmer als valse 9, keer op keer gebleken. Die Badiashile, geen idee wat die bij Chelsea doet, rotslecht.

edit : die laatste was gewoon zuiver penalty, geen discussie mogelijk. Van Dyck trapt hem gewoon van achter omver...

Ik moet ze eens terug zien maar die eerste is toch geen penalty dacht ik.
Dat die voor Liverpool cheap ass zou zijn snap ik ook niet, da’s toch gewoon een fout?
Die comment van typisch Anfield snap ik ook al niet, wij hebben al best veel beslissingen foutief tegen ons gehad.

Soit, over de wedstrijd, we waren veel beter, die overwinning is dan ook verdiend.

Bradley :love:

EDIT: net de beelden van die 2 penalty appeals gezien, da's toch 2 keer gewoon geen strafschop, als ze die aan de andere kant geven zijn de Chelsea supporters (terecht) woedend.

Laatst bewerkt:
ma jeezes man probeer toch is wat neutraal naar een beeld te kijken, hoezo is die 2de geen penalty? hij trapt hem aan vanachter, geen bal, zuiver man, das toch altijd penalty? Wat betreft die eerste, ik ben er heilig van overtuigd dat ze die omgekeerd wel hadden gegeven. ook daar speelt van dyck geen bal, wel de man. de manier hoe Gallagher (hoe slecht speelt die trouwens niet de laatste weken, transferitis wsl) daar gaat liggen zal wsl wel bepalen dat er geen penalty wordt gegeven en ergens kan ik daar nog mee leven, maar die 2de? no way.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan