Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij Castagne ligt het aan transferitis, wil weg en zou een paar mooie aanbiedingen hebben of toch interesse van een paar mooie clubs (ik lees o.a. over Juventus en Arsenal).

Faes zou beter ook nog op zoek gaan naar een andere ploeg. Niet iedereen promoveert na 1 seizoen terug.

KDB ingevallen en een assist in de community shield (miste wel een penalty in de shoot-outs) en Trossard ingevallen en zwaar in blessuretijd de gelijkmaker gemaakt en wel gescoord in de shoot-outs. Arsenal won ook door penalty's.

Praet en Castagne op de bank gestart bij Leicester, Faes wel in de basis. Praet mocht na een uur invallen en gaf nog een assist. Castagne daarentegen volle 90 minuten op de bank, in de Championship. Zoekt beter toch ergens een andere ploeg met het oog op het EK volgende zomer.
Sowieso wel dat die speelminuten gaat maken, op 46 wedstrijden, maar is blijkbaar geen eerste keus.

Of misschien trek ik de verkeerde conclusies en is die net terug van blessure of zelfs nog licht geblesseerd.
Of misschien gaat men ervan uit dat die toch nog vertrekt? Was wel wat interesse in deze zomer.

Nkunku van Chelsea al een dikke 16 weken eruit... Bummer voor de blues
Vreesde er al voor. Ik zie wel nergens 16 weken staan, ik vrees zelf voor veel langer.

Vreesde er al voor. Ik zie wel nergens 16 weken staan, ik vrees zelf voor veel langer.

Hoe zit dat nu eigenlijk bij Chelsea. Ik zie:
- een hoop onervaren centrale verdedigers (+T. Silva die 38 is)
- Enzo Fernandez en Connor Gallagher op het middenveld, voor de rest stelt het niet veel voor
- een heel jonge aanval zonder noemenswaardige PL ervaring (Mudryk, Madueke, Jackson), en dan Sterling maar die maakt extreem weinig goals
- Ziyech gaat het ook nog afbollen blijkbaar

Die doen toch niet mee voor de top 5 dit seizoen met zo'n ploeg? Gemiddelde leeftijd lijkt me ook opvallend laag.

Koosnaampjes zijn echt niet nodig.
@Wulf OSB Paqueta misschien naar City?

Daar staan jullie dan met +-200mil aan transfergeld...

Dan hebben jullie allesinds wel genoeg voor Maguire :crazy:
Als ze die ook nog verkopen mogen ze van mijn part gewoon forfait geven voor gans het seizoen.
Zal mij veel ergernis en geld besparen.

En eerlijk als City met genoeg flappen over de brug komt zal Sullivan maar al te graag verkopen.
Er is nu al meer dan 200M beschikbaar. Maarja hij geeft niet graag geld uit (vroeger was er nog Gold die het wat in handen nam daarvoor).
Moyes wil enkel dinosaurussen en moet niets weten van jong talent en van de suggesties van Steidten en Noble (Alvarez is op aanraden van Noble, al sinds april). Als Alvarez al doorgaat gaat die ongetwijfeld pas ergens tegen de winter kansen krijgen, en zal Moyes hem volgend jaar met verlies wegwillen.

Run like a circus.
Momenteel is mijn vertrouwen nogal minim (om het nog voorzichtig uit te drukken).

MOD: koosnaampjes weggehaald

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien tijd voor wat pronostiekjes? Voor mij:

Titelkandidaten: ManC, Arsenal, ManU - in die volgorde
Net niet: Liverpool, Tottenham (als Kane zou blijven)
Mogelijke negatieve verrassingen: Chelsea, Tottenham (als Kane vertrekt)
Mogelijke positieve verrassingen: Brighton, Newcastle, Aston Villa

Misschien tijd voor wat pronostiekjes? Voor mij:

Titelkandidaten: ManC, Arsenal, ManU - in die volgorde
Net niet: Liverpool, Tottenham (als Kane zou blijven)
Mogelijke negatieve verrassingen: Chelsea, Tottenham (als Kane vertrekt)
Mogelijke positieve verrassingen: Brighton, Newcastle, Aston Villa
Degradatiekandidaten: West Ham

Als ze die ook nog verkopen mogen ze van mijn part gewoon forfait geven voor gans het seizoen.

En eerlijk als City met genoeg flappen over de brug komt zal de dildodwerg maar al te graag verkopen.
Er is nu al meer dan 200M beschikbaar. Maarja mr Dildo geeft niet graag geld uit (vroeger was er nog Gold die het wat in handen nam daarvoor).
Moyes wil enkel dinosaurussen en moet niets weten van jong talent en van de suggesties van Steidten en Noble (Alvarez is op aanraden van Noble, al sinds april). Als Alvarez al doorgaat gaat die ongetwijfeld pas ergens tegen de winter kansen krijgen, en zal Moyes hem volgend jaar met verlies wegwillen.

Run like a circus.
Momenteel is mijn vertrouwen nogal minim (om het nog voorzichtig uit te drukken).
JWP & Maguire zo goed als bevestigd dus

En eerlijk als City met genoeg flappen over de brug komt zal de dildodwerg maar al te graag verkopen.
Er is nu al meer dan 200M beschikbaar. Maarja mr Dildo geeft niet graag geld uit (vroeger was er nog Gold die het wat in handen nam daarvoor).

Run like a circus.
Alvarez gaat wel door of er moet nog een ploeg de transfer gaan kapen. Is vandaag daar voor medische keuring als ik me niet vergis.

JWP & Maguire zo goed als bevestigd dus
JWP hoera.
Maguire, FFS. En volgens geruchten (dus camion zout gereed zetten) zou Moyes die beloofd hebben dat hij kapitein zou worden...

Alvarez gaat wel door of er moet nog een ploeg de transfer gaan kapen. Is vandaag daar voor medische keuring als ik me niet vergis.
Zolang er niets getekend is, gaat er niets door voor mij.
Borges was ook 2 weken zeker...

JWP hoera.
Maguire, FFS. En volgens geruchten (dus camion zout gereed zetten) zou Moyes die beloofd hebben dat hij kapitein zou worden...

Zolang er niets getekend is, gaat er niets door voor mij.
Borges was ook 2 weken zeker...
Ik denk nu wel eerlijk dat Maguire voor West Ham echt top zou zijn. Bij United presteren is niet iedereen gegeven, maar Maguire zonder mentale problemen is gewoon goed.

Als Paqueta wegvalt moet er toch ook nog wel goed ingekocht worden.

Ik denk nu wel eerlijk dat Maguire voor West Ham echt top zou zijn. Bij United presteren is niet iedereen gegeven, maar Maguire zonder mentale problemen is gewoon goed.

Als Paqueta wegvalt moet er toch ook nog wel goed ingekocht worden.
Dat is het beetje hoop dat we moeten hebben met Maguire.
Verandering van omgeving en zo mss terug wat vertrouwen. Bij Engeland en Leicester was die goed, maar de vrees bij velen (inclusief mezelf) is dat hij te "opgebrand" is nu.

Blijkbaar zou Paqueta een clausule hebben die niet publiek gekend was, waarin staat dat hij volgend seizoen voor 85M pond wegmag.
Dus als City hem echt wil is hij weg binnenkort. Ook begrijpbaar als zij komen kloppen dat ie weg zou willen.
Men beweert wel dat hij niet te koop is nu maar dat zei men van Scamacca ook.

Een gewoon normaal seizoen het is ons nooit echt gegund precies.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan