Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vond ze leuk spelen gisteren, Poch absolute de juiste keuze voor hun. Maar heel het systeem staat of valt met hun backs en James is er gisteren alweer vroegtijdig afgegaan. Die moeten fit blijven voor hun.Ik heb een stuk van de eerste helft gezien en jullie waren echt goed. Chilwell en James waren baas op hun flanken. Hopelijk blijven die fit

Opt einde ook duidelijke penalty maarja... Old Trafford he...Mzn utd wel zwak vandaag wolves moesten hier altijd min pnt pakken

Ga ik toch nooit snappen.26 jarige overleden bij de werken aan Evertons nieuw stadion. Zou blijkbaar naar beneden gevallen zijn.
Volk op Twitter (ofja, X) is toch echt het laagste van het laagste.
Gelukkig is er ook de andere kant...Ga ik toch nooit snappen.
Ik ben zeker geen voorbeeld qua spreekkoren en dergelijke maar lachen met doden? Nee.
Dan ben je vant laagste.

Maar is Postecoglou gestopt omdat het moest of omdat hij er geen tijd meer voor had?Ik vind dat een moeilijke. Postecoglu is ook gestopt met FPL.
Het verschil met gokken is wel dat je in se niets kan winnen met FPL (tenzij je aan bepaalde competities bvb. Kick&Rush meedoet, maar dat is extern georganiseerd door medegebruikers van de FPL).