Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blij met Ward-Prowse.
Nu nog echt een spits nodig, en die dan ook naar zijn kunnen gebruiken. Dus niet iemand die gewoon is van met 2 te spelen alleen op een eiland dumpen.

Ings is een sukkelaar en Antonio loopt gewoon teveel over gans dat veld rond als een kieken zonder kop waardoor die dan bij de counter niet mee is.

Ik heb een stuk van de eerste helft gezien en jullie waren echt goed. Chilwell en James waren baas op hun flanken. Hopelijk blijven die fit
Vond ze leuk spelen gisteren, Poch absolute de juiste keuze voor hun. Maar heel het systeem staat of valt met hun backs en James is er gisteren alweer vroegtijdig afgegaan. Die moeten fit blijven voor hun.

Ook een paar foute keuzes gemaakt blijkbaar. Blijkbaar spelen Luton en Burnley volgend weekend nog niet dus direct 4 spelers die geen punten opleveren.

Ik vind dat een moeilijke. Postecoglu is ook gestopt met FPL.
Het verschil met gokken is wel dat je in se niets kan winnen met FPL (tenzij je aan bepaalde competities bvb. Kick&Rush meedoet, maar dat is extern georganiseerd door medegebruikers van de FPL).

Ik vind dat een moeilijke. Postecoglu is ook gestopt met FPL.
Het verschil met gokken is wel dat je in se niets kan winnen met FPL (tenzij je aan bepaalde competities bvb. Kick&Rush meedoet, maar dat is extern georganiseerd door medegebruikers van de FPL).
Maar is Postecoglou gestopt omdat het moest of omdat hij er geen tijd meer voor had?
Zolang er geen cash mee te winnen valt (wat officieel zo is) en je er niet voor betaalt, telt het niet als gokken.

Zelfde met wat DAZN nu aankondigt, daar kan je binnenkort €50,000 winnen door 6 wedstrijden te voorspellen.
Je betaalt er niet voor, dus het mag. In de PL gebeurt dat al jaren.

Grijze zone zeker en vast, maar voorlopig mag zoiets nog.
Zie niet in waarom spelers geen FPL mogen spelen. Ze mogen alleen geen opstellingen meer weg geven :unsure:

Davies naar Sheffield.

Nooit echt doorgebroken (behalve zijn goal tegen City) maar wel jammer. Weg bij zijn boyhood club. Wel verstaanbaar als je effectief wilt spelen gezien Dyche geen fan is van 'm.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan