Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ow ow ow.
Tsja, wat voor een dramatisch beleid hebben die de afgelopen jaren ook niet gevoerd?

Had een zelf

Had een gelijkaardige reactie.
Dat er wanbeleid is, lijkt me een feit gezien de laatste jaren en zal er met die 777 niet op beteren vrees is.

Maar city, chelsea, en andere grote clubs (ook buiten PL) blijven precies altijd gespaard van die FFP
Rules for thee but not for me :)

In verder triest nieuws

Manchester City is de grootste aanfluiting van het hele voetbal. De sterkste ploeg ter wereld gekweekt maar hoe? Compleet belachelijk dat zulk een walgeijk dom clubje alle regels mocht overtreden en nu zelfs de grootste club uit de geschiedenis van de PL, de stadsgenoot, sportief overschaduwt.

Ze hebben toch sowieso heeft meeste aantal trofeeën gewonnen in Engeland?
20 vs 19, volledig juist, maar de meest succesvolle club uit de PL is het niet (Europese bekers en dergelijke). Eindeloze discussie, vandaar dat ik direct zei, let's agree to disagree :fingerguns_r:.

Zullen we het gewoon eens zijn dat Manchester City de grootste aanfluiting is in het voetbal (aller tijden)?

20 vs 19, volledig juist, maar de meest succesvolle club uit de PL is het niet (Europese bekers en dergelijke). Eindeloze discussie, vandaar dat ik direct zei, let's agree to disagree :fingerguns_r:.

Zullen we het gewoon eens zijn dat Manchester City de grootste aanfluiting is in het voetbal (aller tijden)?
Had er ool nog de FA, League Cup en SuperCup in Engeland bijgenomen omdat het over de grootste ploeg uit de PL (dus ik dacht Engeland). Niet over het algemeen want dan staat Real Madrid ver boven iedereen

Volledig correct he. City breekt 792 keer die regels: geen probleem. Everton doet het, HOW HOW HOW FFP HE.

Degoutant.
Exact.

Ik zeg niet dat we niet moeten worden gestraft want inderdaad gesjoemeld met de boekhouding voor het stadium maar dan mogen ze de lijn ook doortrekken naar City.

Realiteit: zware straf voor Everton om een "punt" te bewijzen. City komt er van af met een boete die ze kunnen betalen met het kleingeld dat ze tussen hun zetel vinden

Exact.

Ik zeg niet dat we niet moeten worden gestraft want inderdaad gesjoemeld met de boekhouding voor het stadium maar dan mogen ze de lijn ook doortrekken naar City.

Realiteit: zware straf voor Everton om een "punt" te bewijzen. City komt er van af met een boete die ze kunnen betalen met het kleingeld dat ze tussen hun zetel vinden
Ik schets het wat te grof, maar zou het ook een rol spelen dat bij jullie een gokconcern aan de knoppen zit, wat actueel ‘gevoeliger’ ligt (cfr Toney, Tonali, uitspraken Hodgson,…) en bij City Arabieren.

Ik schets het wat te grof, maar zou het ook een rol spelen dat bij jullie een gokconcern aan de knoppen zit, wat actueel ‘gevoeliger’ ligt (cfr Toney, Tonali, uitspraken Hodgson,…) en bij City Arabieren.
Ik nijg toch eerder naar City geen punten willen afpakken zodat ze zeker niet naast CL voetbal grijpen. In hoeverre dat komt door *kuch* invloed *kuch* van de sjeik laat ik nog in het midden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan