Dat wel, liet hem gewoon helemaal vrij.Legt hem mooi binnen maar barslecht verdedigd van die gusto... mocht nooit aan die bal kunnen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat wel, liet hem gewoon helemaal vrij.Legt hem mooi binnen maar barslecht verdedigd van die gusto... mocht nooit aan die bal kunnen
Tsja, wat voor een dramatisch beleid hebben die de afgelopen jaren ook niet gevoerd?![]()
Everton verliest mogelijk 12 punten wegens financieel wanbeleid | sporza
De Premier League beschuldigt Everton ervan inbreuken gepleegd te hebben op de regels van de Financial Fair Play. De club van Rode Duivel Amadou Onana zou jarenlang te veel verlies geleden hebben. De Premier League heeft aan een onafhankelijke commissie gevraagd de strengste straf uit te...sporza.be
Ow ow ow.
Had een gelijkaardige reactie.
Rules for thee but not for meHad een zelf
Had een gelijkaardige reactie.
Dat er wanbeleid is, lijkt me een feit gezien de laatste jaren en zal er met die 777 niet op beteren vrees is.
Maar city, chelsea, en andere grote clubs (ook buiten PL) blijven precies altijd gespaard van die FFP
HeerlijkTonali 10 maanden geschorst.
Heerlijk
Niet voor de supporters natuurlijk maar leuk dat zo'n oliesjeik zijn flappen voor den drol zijn.
Het leven kan soms toch schoon zijnDas den tweede op korte termijn na Neymar. Hehehe.
Volledig correct he. City breekt 792 keer die regels: geen probleem. Everton doet het, HOW HOW HOW FFP HE.
We zullen het maar eens zijn dat we het oneens zijnde grootste club uit de geschiedenis van de PL
, of gaat het hier weer over "PL" als in vanaf 1992.Ze hebben toch sowieso heeft meeste aantal trofeeën gewonnen in Engeland?We zullen het maar eens zijn dat we het oneens zijn, of gata het hier weer over "PL" als in vanaf 1992.
Zuivere feiten.We zullen het maar eens zijn dat we het oneens zijn, of gata het hier weer over "PL" als in vanaf 1992.

20 vs 19, volledig juist, maar de meest succesvolle club uit de PL is het niet (Europese bekers en dergelijke). Eindeloze discussie, vandaar dat ik direct zei, let's agree to disagreeZe hebben toch sowieso heeft meeste aantal trofeeën gewonnen in Engeland?
.Had er ool nog de FA, League Cup en SuperCup in Engeland bijgenomen omdat het over de grootste ploeg uit de PL (dus ik dacht Engeland). Niet over het algemeen want dan staat Real Madrid ver boven iedereen20 vs 19, volledig juist, maar de meest succesvolle club uit de PL is het niet (Europese bekers en dergelijke). Eindeloze discussie, vandaar dat ik direct zei, let's agree to disagree.
Zullen we het gewoon eens zijn dat Manchester City de grootste aanfluiting is in het voetbal (aller tijden)?
Exact.Volledig correct he. City breekt 792 keer die regels: geen probleem. Everton doet het, HOW HOW HOW FFP HE.
Degoutant.
Ik schets het wat te grof, maar zou het ook een rol spelen dat bij jullie een gokconcern aan de knoppen zit, wat actueel ‘gevoeliger’ ligt (cfr Toney, Tonali, uitspraken Hodgson,…) en bij City Arabieren.Exact.
Ik zeg niet dat we niet moeten worden gestraft want inderdaad gesjoemeld met de boekhouding voor het stadium maar dan mogen ze de lijn ook doortrekken naar City.
Realiteit: zware straf voor Everton om een "punt" te bewijzen. City komt er van af met een boete die ze kunnen betalen met het kleingeld dat ze tussen hun zetel vinden
Ik nijg toch eerder naar City geen punten willen afpakken zodat ze zeker niet naast CL voetbal grijpen. In hoeverre dat komt door *kuch* invloed *kuch* van de sjeik laat ik nog in het midden.Ik schets het wat te grof, maar zou het ook een rol spelen dat bij jullie een gokconcern aan de knoppen zit, wat actueel ‘gevoeliger’ ligt (cfr Toney, Tonali, uitspraken Hodgson,…) en bij City Arabieren.