Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt volledig maar ik twijfel toch over die handsbal daarnet.Echt hoe zielig zijn we vandaag!
Nunez weer meer eens bewezen waarom hij het gewoon niet heeft
Niets verkeerd van Luton daar, ze verdienen het.Klopt volledig maar ik twijfel toch over die handsbal daarnet.
Kudus maakte een mooie goal afgelopen weekendHoe lang gaan ze Moyes en Ings nog laten klooien?
Mubama wil nu ook geen nieuw contract tekenen en kan hem wel begrijpen. Doet het goed bij de beloften en de keren dat hij mocht opdraven bij de grote jongens ook. Toch ziet die iedere week opnieuw Ings die geen bal raakt de voorkeur krijgen.
Positieve is wel dat Kudus er goed begint door te komen en eindelijk zijn minuten krijgt.
Hopelijk start die donderdag opnieuw en scoort die langs de korte kand tov de bezoekers, kan ik eens zwaaien naar den tv vanop de eerste rij..

en in de mid-week ook tegen Arsenal. Gaan we nog veel aan hebben denk ik.Kudus maakte een mooie goal afgelopen weekend![]()

Haha, voor Alvarez had ik al gewaarschuwd.en in de mid-week ook tegen Arsenal. Gaan we nog veel aan hebben denk ik.
Alvarez ook al moeten we accepteren dat die af en toe geschorst zal zijn![]()
Klopt.Haha, voor Alvarez had ik al gewaarschuwd.
Hier ookRomero, anders moet je hem de volgende keer doormidden zagen... Man man. Waarom heb ik die ook weer in mijn Fantasy?