Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt volledig maar ik twijfel toch over die handsbal daarnet.
Niets verkeerd van Luton daar, ze verdienen het.

Spelers dachten vandaag dat ze maar moesten opdagen en ze wel gingen winnen. Geen enkel duel hebben ze gewonnen vandaag denk ik. En als je daar gewoon naar het fluitsignaal speelt en niet als kippen zonder kop om een penalty staat te zwaaien geraakt Luton nooit aan de goal.

Hoe lang gaan ze Moyes en Ings nog laten klooien?
Mubama wil nu ook geen nieuw contract tekenen en kan hem wel begrijpen. Doet het goed bij de beloften en de keren dat hij mocht opdraven bij de grote jongens ook. Toch ziet die iedere week opnieuw Ings die geen bal raakt de voorkeur krijgen.

Positieve is wel dat Kudus er goed begint door te komen en eindelijk zijn minuten krijgt.
Hopelijk start die donderdag opnieuw en scoort die langs de korte kand tov de bezoekers, kan ik eens zwaaien naar den tv vanop de eerste rij..

Hoe lang gaan ze Moyes en Ings nog laten klooien?
Mubama wil nu ook geen nieuw contract tekenen en kan hem wel begrijpen. Doet het goed bij de beloften en de keren dat hij mocht opdraven bij de grote jongens ook. Toch ziet die iedere week opnieuw Ings die geen bal raakt de voorkeur krijgen.

Positieve is wel dat Kudus er goed begint door te komen en eindelijk zijn minuten krijgt.
Hopelijk start die donderdag opnieuw en scoort die langs de korte kand tov de bezoekers, kan ik eens zwaaien naar den tv vanop de eerste rij..
Kudus maakte een mooie goal afgelopen weekend :love:

Elke keer beter die refs/var in de PL. Romero van Spurs trapt zuiver na, bal was al lang weg, var bekijk het... niets gegeven... jeezes fckin christus

Romero, anders moet je hem de volgende keer doormidden zagen... Man man. Waarom heb ik die ook weer in mijn Fantasy?

match heeft al meer stilgelegen dan iets anders wtf zeg... heel dom van spurs ook die hadden alles onder controle, super goed gestart en opeens zo opgefokt dat het niet schoon was...

edit: wat een belachelijke vertoning is dit, van beide ploegen... Er gaan nog rode kaarten vallen, kan niet anders

Laatst bewerkt:
Wat een eerste helft, iedereen aan de zuurstof. Chelsea heeft zich wel goed herpakt na de afgekeurde goal van Son.

Men kan zoveel lachen als men wil met Lukaku maar dien Jackson, haahahha dat is toch nog een ander paar mouwen ze. zo slecht heb ik ze nog niet vaak gezien

jeezes jong, hoe slecht kan Chelsea zijn... dit is gewoon met de neus op de feiten gedrukt worden, 9 ploegspelers tegen 11 individuen... te triestig voor woorden. en dan scoort de zwakste van al nog ook...

Die Jackson lijkt me ook zo ene waar t licht brandt maar niemand thuis is. Wordt ie ook nog man van de match.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan