Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
vermoedelijk om de PL niet tegen de borst te stoten.
Er gaan ongetwijfeld protesten zijn, spreekkoren,... tegen de pl en sky wil natuurlijk de pl niet tegen de borst stoten.
1700828950466.png

Volledig mee eens maar daar zijn al die geldbobo's het niet mee eens natuurlijk. Zij willen geen fans maar klanten.

Zou graag een gans betoog afsteken ook nu maar ga het wijselijk niet doen gezien ik deze week door vergelijkbare situatie nogal gepikeerd rondloop als het over instanties en fans gaat en bijgevolg een niet zo aangename vocabulaire zou gebruiken.

Volledig mee eens maar daar zijn al die geldbobo's het niet mee eens natuurlijk. Zij willen geen fans maar klanten.

Zou graag een gans betoog afsteken ook nu maar ga het wijselijk niet doen gezien ik deze week door vergelijkbare situatie nogal gepikeerd rondloop als het over instanties en fans gaat en bijgevolg een niet zo aangename vocabulaire zou gebruiken.
Snap ik volledig. Ik kan daar ook echt kwaad in worden. Ik moet zomaar terugdenken aan de behandeling van supporters in een zekere CL finale in Parijs.

@Holocene het is niks waar natuurlijk, maar mede door deze shitshow hoop ik dat Everton zich redt, ik zou zelfs willen dat fans van andere PL clubs (inclusief Liverpool) zich ook laten horen/zien in de stadions.

Om nog even de absurditeit aan te kaarten. We hebben samengewerkt met een partij uit de PL zelf om ervoor te zorgen dat we financieel OK bezig zijn. Er werd toen verteld dat de lening voor het stadium los staat van de andere financiën dus dat het niet wordt meegerekend. In de statement wordt er plotseling wél rekening gehouden met dat bedrag.

Bon, in theorie zou je kunnen zeggen dat het een zeer goede basis is om de -10 aan te vechten maar ja...

Bon, genoeg gezegd over deze kwestie. Bring on Sunday :)

Wij naar Burnley.
Op zich doenbaar al zullen we Bowen wss wel moeten missen nog.

Antonio ook uit, op zich niet zo erg moest het niet zijn dat Ings de vervanger is.
Nu bon zolang we 3 punten pakken ben ik al content.

Ben volledig akkoord met de algemene mening hier dat de Premier League/FA de meest corrupte, incompetente organisaties zijn. Maar uit het report is toch duidelijk dat Everton effectief gesjoemeld heeft met hun financiën en daarom terecht gestraft wordt? De club heeft het zelf toegegeven.

10 punten is mss een zware straf en lang geleden dat zo iets nog eens gebeurd is in de PL maar ze kunnen van geluk spreken dat er dit seizoen 3 heel zwakke ploegen zijn waardoor ze wel zullen overleven én dat ze die straf niet vorig jaar kregen.. Denk dat ze zich veel meer zorgen mogen maken over de rechtszaken die Leicester etc nu aan het aanspannen zijn, doordat die de “dupes” zijn van het financieel valsspelen van Everton de afgelopen jaren.

Logische reactie om dit te vergelijken met City en consoorten, maar de City-zaak zit bij een andere instantie en is nog volop lopende. Blijkbaar omdat City niet wilde meewerken met de PL (wat al genoeg zegt), in tegenstelling met Everton. Let’s hope dat dit als een precedent wordt gezien want dan kan ik niet wachten wat er zal gebeuren met hun 115 aanklachten.

Ok dat we gestraft worden (ga ik ook niet ontkennen, zie vorige berichten) maar de straf is zéér zwaar voor wat het "maar" is. Plus het feit dat we samen werkten met de PL en ze toen zeiden dat alles OK was, om dan nu plots 180° te draaien en de financiën van het stadium wél invloed hadden/hebben.

Daarnaast, PL heeft al gezegd dat dit niet de nieuwe standaard is, dat het uitzonderlijk was voor Everton.

:crazy:

Inderdaad een verschil, wij werkten samen met de PL, zij weigerden dit.

Sowieso naïef om te verwachten dat City een (zware) straf zal krijgen.

Einde verhaal voor Kompany? :support: Ze leken eindelijk nog eens te winnen en geven het dan alsnog helemaal weg (zoals héél het seizoen al).
Als Luton 5 punten losstaan van u, dan weet je dat het over en out is. Heeft het daar dit seizoen erbarmelijk gedaan spijtig genoeg.

Erbarmelijk vind ik fel overdreven. Burnley heeft gewoon een hele zwakke kern en de manier van spelen pakte misschien in de Championship, maar in de PL als degradatiekandidaat werkt dat gewoon niet optimaal.

Hadden ook wel een afschuwelijk zwaar seizoensbegin, maar tegen de rechtstreekse concurrenten werd ook niet gewonnen. Dan wordt het moeilijk, zou Bob zeggen.

Ze hebben inderdaad een te ‘lichte’ kern en dat is (deels) de verantwoordelijkheid van Kompany.
Maar toch ook echt wel pech. Dwaze individuele fouten die u kostbare punten kosten. Uw enige deftige spits die er al vaak niet bij was en nu met mentale problemen kampt. En een paar cruciale targets die niet naar Burnley wouden komen waardoor er op bepaalde posities heel weinig kwaliteit is.

Maar het is uiteindelijk idd niet goed genoeg. Jammer. Hopen dat er een ommeslag komt, en een paar cruciale versterkingen in de winter.

Volgende week moet Burnley op eigen veld tegen rechtstreekse degradatie concurrent Sheffield. Ik vermoed dat dit Kompany zijn geluk nog is en dat hij tot dan nog aan het roer zal blijven. En het bestuur na die match een beslissing zal nemen.

De druk is nu wel erg groot. Kompany krijgt veel krediet maar als straks ook Sheffield zou uitlopen op Burnley wordt zijn positie echt onhoudbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan