He wat, waarom?Sky gaat zondag onze match dubben met fake publiek-geluiden![]()
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
He wat, waarom?Sky gaat zondag onze match dubben met fake publiek-geluiden![]()
![]()
vermoedelijk om de PL niet tegen de borst te stoten.He wat, waarom?
vermoedelijk om de PL niet tegen de borst te stoten.
Er gaan ongetwijfeld protesten zijn, spreekkoren,... tegen de pl en sky wil natuurlijk de pl niet tegen de borst stoten.
Redelijk wat acties gepland. Waaronder ook een protest om op minuut 10 een bepaalde boodschap te roepen dus willen ze de "FUCKS" etc blokkeren waarschijnlijkHe wat, waarom?

Volledig mee eens maar daar zijn al die geldbobo's het niet mee eens natuurlijk. Zij willen geen fans maar klanten.
Snap ik volledig. Ik kan daar ook echt kwaad in worden. Ik moet zomaar terugdenken aan de behandeling van supporters in een zekere CL finale in Parijs.Volledig mee eens maar daar zijn al die geldbobo's het niet mee eens natuurlijk. Zij willen geen fans maar klanten.
Zou graag een gans betoog afsteken ook nu maar ga het wijselijk niet doen gezien ik deze week door vergelijkbare situatie nogal gepikeerd rondloop als het over instanties en fans gaat en bijgevolg een niet zo aangename vocabulaire zou gebruiken.

Bring on tomorrow, ik voorspel niks, maar ik hoop uiteraard op winst.Bon, genoeg gezegd over deze kwestie. Bring on Sunday![]()

Ze leken eindelijk nog eens te winnen en geven het dan alsnog helemaal weg (zoals héél het seizoen al).Als Luton 5 punten losstaan van u, dan weet je dat het over en out is. Heeft het daar dit seizoen erbarmelijk gedaan spijtig genoeg.![]()
In 5 minuten van hemel naar hel: Kompany en Burnley geven in slotfase zege uit handen tegen West Ham | sporza
Rode lantaarn Burnley leek tegen West Ham lange tijd op weg naar een broodnodige zege. Maar coach Vincent Kompany zag de zegedroom nog helemaal uit elkaar spatten met 2 tegengoals in 5 minuten.sporza.be
Einde verhaal voor Kompany?Ze leken eindelijk nog eens te winnen en geven het dan alsnog helemaal weg (zoals héél het seizoen al).
Maar toch ook echt wel pech. Dwaze individuele fouten die u kostbare punten kosten. Uw enige deftige spits die er al vaak niet bij was en nu met mentale problemen kampt. En een paar cruciale targets die niet naar Burnley wouden komen waardoor er op bepaalde posities heel weinig kwaliteit is.Ze hebben inderdaad een te ‘lichte’ kern en dat is (deels) de verantwoordelijkheid van Kompany.