Wulf OSB
Well-known member
ze liggen ongetwijfeld ook met zichzelf in de knoopIs er een ploeg in Londen die wel Tottenham kan uitstaan?![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ze liggen ongetwijfeld ook met zichzelf in de knoopIs er een ploeg in Londen die wel Tottenham kan uitstaan?![]()

Nkunku en Lavia nog steeds niet matchfit... jongens toch
Heeft Lavia al een zekere historiek?Echt hopen voor de nationale ploeg dat Lavia geen tweede Musonda wordt ofzo.
Bakken talent, maar blessures kunnen alles om zeep helpen...
Heeft Lavia al een zekere historiek?
| 23/24 | Fitness | Nov 13, 2023 | - | 23 days |
3 |
| 23/24 | Ankle injury | Sep 17, 2023 | Nov 12, 2023 | 56 days |
10 |
| 23/24 | Muscle tear | Sep 8, 2023 | Sep 14, 2023 | 6 days | - |
| 22/23 | Hamstring injury | Aug 30, 2022 | Oct 24, 2022 | 55 days |
10 |

Nog maar net weer beginnen meetrainen dacht ik.Wel gek dat hij volgens die website in feite hersteld is, maar gewoon 'nog niet fit'
Die voorzichtigheid (bij Chelsea) is ook een beetje verontrustend. Maar bon, misschien zoek ik er teveel achter.
plus ze hebben 1000 spelers, dan heb je genoeg ruimte en hoef je niemand te rushen.Nog maar net weer beginnen meetrainen dacht ik.
Niet onlogisch dat men voorzichtig is met jonge talenten toch?
Er zit zo weinig creativiteit en durf in het spel van Chelsea.Knap van Villa, chapeau.
CFC, dramatisch. Een regelrechte schande, 2de helft was zowaar nog slechter dan de eerste. Echt gedegouteerd.
creativiteit inderdaad. middenveld (ondanks de 200 miljoen voor die centrale as) is een ramp momenteel, ligt het aan de trainer of de spelers, ik weet het niet. Lijkt absoluut geen systeem in te zitten, totaal geen constante in de prestaties & bepaalde spelers doen echt gek achterlijke dingen. James bij momenten ook weer in de 2de helft. ik weet echt niet wat ik zie. daar is volgens mij echt meer aan de hand, compleet verziekte sfeer ofzo.Er zit zo weinig creativiteit en durf in het spel van Chelsea.