Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat het grootste probleem de recrutering is.creativiteit inderdaad. middenveld (ondanks de 200 miljoen voor die centrale as) is een ramp momenteel, ligt het aan de trainer of de spelers, ik weet het niet. Lijkt absoluut geen systeem in te zitten, totaal geen constante in de prestaties & bepaalde spelers doen echt gek achterlijke dingen. James bij momenten ook weer in de 2de helft. ik weet echt niet wat ik zie. daar is volgens mij echt meer aan de hand, compleet verziekte sfeer ofzo.
Gohja, ze hebben de punten, maar United speelt toch echt niet goed?Hopelijk is Tielemans weer zijn oude vorm aan het terugkrijgen.
Ook wel straf dat United weer de weg naar boven heeft ingezet. Op 3 punten van de CL plekken.
Lavia financieel een topkeuze gemaakt, sportief echt een kutkeuze.Denk dat het grootste probleem de recrutering is.
Met geld smijten tot en met en om dan FFP te omzeilen, contracten van veel te lang met te hoge lonen.
Gevolg: spelers hebben een bepaalde zekerheid van grote flappen of ze nu moeite doen of niet.
Uiteraard is de rekrutering één vd issues. Boehly sprong op alles wat een beetje blonk, als je dan ziet hoe sommige van die spelers nu presteren... en dan kijk ik voornamelijk naar de 2 middenvelders. Maar als het is zoals jij zegt dan is het inderdaad een mentaliteitsprobleem, das nog veel erger dan het niet kunnen (zoals bvb jackson) Je zit daar met een grote kern met (veel te) dure spelers die denken dat ze het zijn, volgens mij is Poch daar niet de persoon voor om zulke spelers in toom te houden. Die gek van Atletico of Prime josé zouden dat mss beter doen maja met alle mogelijke gevolgen vandien.Denk dat het grootste probleem de recrutering is.
Met geld smijten tot en met en om dan FFP te omzeilen, contracten van veel te lang met te hoge lonen.
Gevolg: spelers hebben een bepaalde zekerheid van grote flappen of ze nu moeite doen of niet.
Lavia die komt in het elftal hoor, mag je zeker van zijn. Mss niet elke match in de basis maar die gaat veel speelminuten krijgen.Lavia financieel een topkeuze gemaakt, sportief echt een kutkeuze.
FtfyIs er een ploeg die wel Tottenham kan uitstaan?![]()

Trekt veel van die bagger ook zelf aan door niet te zwijgen.Ben al blij dat Lukaku niet terug gegaan is naar Chelsea. Ploeg functioneert niet en hij zou alle bagger over zich heen krijgen.
heb je het over zijn leeftijd of het aantal seconden dat ie te traag is?Fabianski is blijkbaar al 38

Ja zijn leeftijd, maar ik wist niet dat Areola out was. Staat in mijn fantasy. Zoals je zegt, Romero mocht daar nooit inkoppen. Staat moederziel alleen aan het penaltypunt en je weet dat Romero de beste kopper is bij Spurs...heb je het over zijn leeftijd of het aantal seconden dat ie te traag is?
Jammer dat Areola een lichte pols blessure heeft. Fabianski moest al ff bij de veteranen meespelen naar mijn mening maar bon het is wat het is.
Bij de goal had die mens ook wel nooit mogen koppen om te beginnen.
Denk dat Fabianski wel de man met de meeste balaanrakingen zal zijn voor ons.
we hebben leuke voetballers maar ook een manager die niet weet wat leuk voetbal is.Ja zijn leeftijd, maar ik wist niet dat Areola out was. Staat in mijn fantasy. Zoals je zegt, Romero mocht daar nooit inkoppen. Staat moederziel alleen aan het penaltypunt en je weet dat Romero de beste kopper is bij Spurs...
Dat balbezit ook in de eerste tien minuten 91%-9%. Nochtans, jullie hebben toch een paar leuke voetballers in de rangen (Kudus, Paqueta, Bowen, Ward-Prowse).
De laatste weken wel weer aan het groeien bij Villa. Laat ons hopen dat hij die vorm kan doortrekken, bij toch wel een leuke ploeg als Villa.Hopelijk is Tielemans weer zijn oude vorm aan het terugkrijgen.
Ook wel straf dat United weer de weg naar boven heeft ingezet. Op 3 punten van de CL plekken.
Ik zei het direct, met hoe hard ze gestraft zijn wens ik jullie toe dat jullie er in blijven. Ik heb het gevoel dat Dyche die -10 gebruikt om heel de club op scherp te zetten. De stukken die ik gezien heb was Everton veel beter dan Newcastle, maar wat staat Trippier daar in godsnaam uit te vreten.Juplaaaa 3-0, bedankt voor de drie assists trippier!
Mij ook niet, Spurs verliest punten, merci Hammers1-2
Ward-Prowse
eerlijk is eerlijk, is het volledig verdiend? Nee
Maakt mij dat iets uit? Ook nee
.