Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
:bow: 1-0, Villa park fortress, match ging op en neer. Arsenal had wel kansen maar niet afgemaakt. I'll take it.
Komt zowiezo nog een dipje aan, maar als we top 5 kunnen spelen dit jaar, is het al weer een stap vooruit.
Emery's army.

Toch ook weer twee dubieuze beslissing niet gefloten in het voordeel van Arsenal. Eerst die 'handsbal' van Havertz en daarna die penaltyfout op Jesus. Blijkbaar ook nog een rode kaart voor Carlos niet gefloten? Die fase heb ik gemist blijkbaar, dus kan daar niet over oordelen.

Die handsbal tsja, volgens de huidige regels wellicht correct afgefloten, maar ik vind het werkelijk belachelijk dat dergelijke zaken worden afgekeurd. Havertz kan daar helemaal niks aan doen en haalt er ook geen voordeel uit.

Arsenal heeft toch echt geen geluk met de arbitrage dit seizoen.

Laatst bewerkt:
Arsenal heeft toch echt geen geluk met de arbitrage dit seizoen.

Wie wel? 😅

Die van Havertz vond ik terecht. Gewoon alleen al omdat ze door dat geharrewar gewoon met de beslissing van de scheids moeten blijven.

Op Jesus kan je wel penalty geven vind ik, maar bon ze verzinnen het elke week dus consistentie in beslissingen kunnen we spijtig genoeg niet verwachten.

Jackson benched, eindelijk... nog steeds geen spoor van Lavia en Nkunku. Ik verwacht een redelijk vlotte overwinning voor everton

Gevleide zege voor Everton tbh. maar alweer een bijzonder zwak Chelsea, veel balbezit deze keer maar van zodra ze in de buurt van de goal kwamen is er een gigantisch gebrek aan creativiteit/doelgerichtheid.

Die rode kaart voor Ayew toch ook weer het toonbeeld van het probleem dat scheidsrechters maar niet consequent durven zijn.

Hindert de man die een snelle vrije trap wil nemen, en krijgt daar terecht geel voor.

Iets waar refs in 80% van de gevallen, want dat gebeurt echt heel vaak net als dat balletje nog even wegtikken, geen geel voor durven geven.

Iets wat ik echt niet kan vatten. Daar kan je toch perfect consequent geel voor geven, voor zulke zaken?

Gaat Poch kerstmis halen?

1 miljard uitgeven op 18 maanden om op gelijke hoogte met Bournemouth en Wolves te staan..

Heb hier al lang geleden geschreven dat het de vraag ging zijn of Poch genoeg tijd zou krijgen of niet.

Ja veel geld uitgegeven, maar bijna allemaal aan piepjonge spelers zonder al te veel PL ervaring. Dat kan gerust een jaar of 2-3 duren vooraleer je dan een team hebt dat mee doet voor de top 4. Mijn voorspelling was ook dat ze Poch gewoon gingen buitengooien, want dat past helaas in het huidige wanbeleid van die club.

Poch, Ten Hag, Cooper of Howe

Benieuwd wie eerst vliegt

2-3 jaar voor een ploeg die zoveel gekost heeft zou toch echt wel niet mogen. Meedoen voor top 4 zou het absolute minimum moeten zijn, anders heb je gewoon fout gekocht. Is Poch natuurlijk maar gedeeltelijk verantwoordelijk voor.

2-3 jaar voor een ploeg die zoveel gekost heeft zou toch echt wel niet mogen. Meedoen voor top 4 zou het absolute minimum moeten zijn, anders heb je gewoon fout gekocht. Is Poch natuurlijk maar gedeeltelijk verantwoordelijk voor.
Howe? :unsure:

Vraag is of je gelooft dat een andere coach betere resultaten zou behalen met dezelfde spelersgroep. Ik betwijfel het...
Een paar serieuze miskopen (of in ieder geval spelers die bijlange nog niet rijp genoeg zijn voor dat niveau).

Ik denk dat Ten Hag inderdaad ook niet meer veel marge heeft. Misschien kan je Kompany nog toevoegen aan het lijstje :unsure:

Ik zei het direct, met hoe hard ze gestraft zijn wens ik jullie toe dat jullie er in blijven. Ik heb het gevoel dat Dyche die -10 gebruikt om heel de club op scherp te zetten. De stukken die ik gezien heb was Everton veel beter dan Newcastle, maar wat staat Trippier daar in godsnaam uit te vreten.
Die -10 komt met de dag zuurder en zuurder tbh

Wat we hier neerzetten de laatste tijd is echt meevechten voor Europees waardig.

Wat een held is dyche

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan