Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eigenlijk zou je nu al schoon schip moeten maken bij United. Je hebt nog een wintermercato tijdens de welke je uw brol kunt lozen (Bruno, Antony, Martial, Malacia, Onana, etc.). Spelers die voor veel te veel geld zijn gehaald, veel te veel verdienen, veel te veel noten op hun zang en de boel gewoon verzieken.
We lachen met Maguire soms (ik ook) maar geef die jongen vertrouwen en daar kan je op bouwen. De Gea kan je perfect terughalen. Kent het huis en kan de rol opnemen van leider.

Eigenlijk zou je nu al schoon schip moeten maken bij United. Je hebt nog een wintermercato tijdens de welke je uw brol kunt lozen (Bruno, Antony, Martial, Malacia, Onana, etc.). Spelers die voor veel te veel geld zijn gehaald, veel te veel verdienen, veel te veel noten op hun zang en de boel gewoon verzieken.
We lachen met Maguire soms (ik ook) maar geef die jongen vertrouwen en daar kan je op bouwen. De Gea kan je perfect terughalen. Kent het huis en kan de rol opnemen van leider.
Maar waar geraak je die kwijt?
De zandbak in het midden-oosten?

In Europa denk ik niet dat er velen staan voor te springen, al heb je altijd wel eens ergens een seniele zot die niet verder kijkt dan een naam (nee Moyes nee, blijf in uw kot)

@Marsu: Ik ben quasi volledig akkoord met je post, maar ik ben wel van mening dat bepaalde spelers die je opnoemt een plaats kunnen hebben bij United. Echter spelen veel van die namen gewoon ondermaats door het gebrek aan visie, tactiek en vooral vertrouwen.

Eigenlijk kan je best City als voorbeeld nemen: Pep heeft ook heel veel spelers gehaald die qua naam niet het van het waren, maar die wel serieuze progressie hebben geboekt onder zijn bewind. Ik denk dat als je sommige spelers zou wisselen van clubs je hetzelfde effect gaat krijgen. Een Sancho of Rashford zie ik bv. echt wel renderen onder Pep, terwijl bv. Grealish, Rodri of zelfs Doku mee ten onder gaan bij Utd.
Hoewel ik met veel akkoord ben denk ik dat Man United net weg moet blijven van grote namen. Dat is wat ze nu al jaren doen en het werkt van geen meter. Met het geld dat er al vergooit is aan de Casemiro’s, Varane’s en Ronaldo’s van deze wereld, had United al een hele leuke ploeg kunnen bouwen.

En als Bruno de mentaliteit is die United zoekt, dan gaan jullie nog jaren zo verder gaan. De eerste die ik daar zou verkopen is hem.
United heeft wel nooit de juiste namen gehaald. Martial kan ik begrijpen, dat is een talent dat in elkaar is gezakt. Pogba is een complete vijg als hij niet in een blauw shirt zit of in een zetel mag spelen. Redelijke danser, dat wel. Sancho zit vol talent maar heeft een ruk mentaliteit zoals Dembele van PSG. De rest van de redelijke namen zijn over hun top en voor te veel gehaald voor een te groot loon. Je kan zo een Casemiro halen voor 40 mil. Dat is goede value. Als je Rodri kan halen voor 80 mil zou je dat ook beter doen. Maar zij halen Casemiro voor 70 en Rodri voor 170 als het zou gebeuren. Dat is vooral het probleem.

Ze halen een naam die dan op een eiland zit, omringd door stront. 70-100 mil dat zijn prijzen die je betaalt voor gamechangers. Niet voor een DM op het einde van zijn dagen en een matige winger van Ajax. Naam of géén naam : je moet de juiste prijs betalen. United management ging volgens mij naar die clubs waar ze spelers wilden halen en legden hun blote reet al op tafel voor er een woord uitgesproken werd.

Bovendien zitten er amper spelers met mentaliteit tussen de gekochte namen. Je moet echt voor de juiste profielen gaan. Pep heeft op dat vlak ook wel goede aankopen gedaan. En vooral : fysiek parate spelers. Zowel op vlak van blessuregevoeligheid als op vlak van basis kracht en snelheid. Quasi heel City is een bende krachtige sprintbommen. Hier en daar een vinnig kleiner profiel. En gewoon venijnige spelers met drang naar voor, drang om te winnen. Daar heerst nu ook een cultuur van winnen, nieuwe spelers worden daar in opgenomen. Bij United is het een verslagen cultuur van losers tbh. En beslissingen die er meteen al slecht uit zien helpen daar niet bij.

United heeft wel nooit de juiste namen gehaald. Martial kan ik begrijpen, dat is een talent dat in elkaar is gezakt. Pogba is een complete vijg als hij niet in een blauw shirt zit of in een zetel mag spelen. Redelijke danser, dat wel. Sancho zit vol talent maar heeft een ruk mentaliteit zoals Dembele van PSG. De rest van de redelijke namen zijn over hun top en voor te veel gehaald voor een te groot loon. Je kan zo een Casemiro halen voor 40 mil. Dat is goede value. Als je Rodri kan halen voor 80 mil zou je dat ook beter doen. Maar zij halen Casemiro voor 70 en Rodri voor 170 als het zou gebeuren. Dat is vooral het probleem.

Ze halen een naam die dan op een eiland zit, omringd door stront. 70-100 mil dat zijn prijzen die je betaalt voor gamechangers. Niet voor een DM op het einde van zijn dagen en een matige winger van Ajax. Naam of géén naam : je moet de juiste prijs betalen. United management ging volgens mij naar die clubs waar ze spelers wilden halen en legden hun blote reet al op tafel voor er een woord uitgesproken werd.

Bovendien zitten er amper spelers met mentaliteit tussen de gekochte namen. Je moet echt voor de juiste profielen gaan. Pep heeft op dat vlak ook wel goede aankopen gedaan. En vooral : fysiek parate spelers. Zowel op vlak van blessuregevoeligheid als op vlak van basis kracht en snelheid. Quasi heel City is een bende krachtige sprintbommen. Hier en daar een vinnig kleiner profiel. En gewoon venijnige spelers met drang naar voor, drang om te winnen. Daar heerst nu ook een cultuur van winnen, nieuwe spelers worden daar in opgenomen. Bij United is het een verslagen cultuur van losers tbh. En beslissingen die er meteen al slecht uit zien helpen daar niet bij.
Als je de fragment van Antony ziet, waar hij bij Ajax tegen Feyenoord en comedia dell'arte opvoert zonder weerga, waar Arne Slot zelfs zijn lach niet kan inhouden, dan weet je toch per direct dat je zo'n sujet niet moet aantrekken omdat dat vroeg of laat extern of - erger - intern vodden oplevert. En zoals je zegt, men is met de broek op de enkels gaan onderhandelen. Of men wist gewoon, ah het is Erik, die zal de flappen wel leggen, wat we ook vragen.

Als je de fragment van Antony ziet, waar hij bij Ajax tegen Feyenoord en comedia dell'arte opvoert zonder weerga, waar Arne Slot zelfs zijn lach niet kan inhouden, dan weet je toch per direct dat je zo'n sujet niet moet aantrekken omdat dat vroeg of laat extern of - erger - intern vodden oplevert. En zoals je zegt, men is met de broek op de enkels gaan onderhandelen. Of men wist gewoon, ah het is Erik, die zal de flappen wel leggen, wat we ook vragen.
Zeker als je al een kern hebt waar het vierkant loopt en er een mentaliteitsprobleem is in de kleedkamer.

Ik vermoed dat iedere trainer wel het idee heeft dat hij het beter zal doen dan de voorganger en hij moeilijkere spelers in het gareel kan houden. Maar als heel de boel verziekt is..

Maar waar geraak je die kwijt?
De zandbak in het midden-oosten?

In Europa denk ik niet dat er velen staan voor te springen, al heb je altijd wel eens ergens een seniele zot die niet verder kijkt dan een naam (nee Moyes nee, blijf in uw kot)
Die zal je met verlies verkopen inderdaad, dat is door de zure appel bijten.
Of je slijt ze aan Moyes. Zoekt die geen vervanger voor topaankoop Ings?

Die zal je met verlies verkopen inderdaad, dat is door de zure appel bijten.
Of je slijt ze aan Moyes. Zoekt die geen vervanger voor topaankoop Ings?
Willen ze bij man u zoveel verlies incasseren? En is wat men bereid als verlies te incasseren voldoende voor anderen?

En nee breng die man niet op ideeën. We hebben perfecte vervanging voor Ings in eigen rangen. Alleen heeft Moyes zijn bril niet op en ziet hij het niet.

Toch ook weer twee dubieuze beslissing niet gefloten in het voordeel van Arsenal. Eerst die 'handsbal' van Havertz en daarna die penaltyfout op Jesus. Blijkbaar ook nog een rode kaart voor Carlos niet gefloten? Die fase heb ik gemist blijkbaar, dus kan daar niet over oordelen.

Die handsbal tsja, volgens de huidige regels wellicht correct afgefloten, maar ik vind het werkelijk belachelijk dat dergelijke zaken worden afgekeurd. Havertz kan daar helemaal niks aan doen en haalt er ook geen voordeel uit.

Arsenal heeft toch echt geen geluk met de arbitrage dit seizoen.

Nu tegen Villa was het wel weer niet denderend. Eigenlijk speelt Arsenal dit seizoen nog lang niet op hetzelfde niveau als vorig seizoen. Zonder Rice stonden we nog geen top 4 denk ik. Die goal van Villa krijgt die gast gewoon alle tijd om de bal binnen te trappen. Weeral rampzalig verdedigd van White. Met White en Zinchenko als backs wordt Arsenal nooit kampioen. Kunnen voor geen meter verdedigen. Krijg heimwee naar mannen als Sagna op RB of Monreal op LB. Die stonden er gewoon altijd, zowel defensief als offensief.

Beste matchen die ik heb gezien dit seizoen waren allemaal in de CL.
Daar hoop ik stiekem op een mooie run.

Willen ze bij man u zoveel verlies incasseren? En is wat men bereid als verlies te incasseren voldoende voor anderen?
Ik vrees ervoor...
De Glazers hebben al zoveel geld uit die club gezogen via winstverdeling aan de aandeelhouders dat die echt geen verlies willen draaien. Anders had Old Trafford al lang een serieuze upgrade gekregen, of vervangen geweest.

De trainer is rommel, de kern is rot maar de eigenaars zijn nog altijd de grootste luis in de pels van United vrees ik.

Pak Rodri weg bij City en dat is plots ook een stuk minder hoor. Hebben we al een aantal keer gezien dit seizoen.

United heeft een gigantisch probleem met matige spelers onder dikke contracten, beetje zoals bij Chelsea ook aan de hand is nu. Denk ook dat de sfeer in de kleedkamers daardoor gewoon beneden pijl is.

En het is waar wat je zegt over mentaliteit. Daarom dat ik ook zo blij was dat Arsenal Rice is gaan halen. Bij die jongen zie je gewoon dat die echt geniet van voetballen en altijd wilt winnen.100M+ betaald, maar geen miljoen te veel imo.

En het is waar wat je zegt over mentaliteit. Daarom dat ik ook zo blij was dat Arsenal Rice is gaan halen. Bij die jongen zie je gewoon dat die echt geniet van voetballen en altijd wilt winnen.100M+ betaald, maar geen miljoen te veel imo.
Na de teleurstelling bij de bekendmaking en nog altijd het een vreemde keuze vinden dat hij naar Arsenal trekt ben ik achteraf wel blij met die transfer.
Kudus, Alvarez, Ward-Prowse voor in de plaats en Soucek die terug openbloeit.

Goh dat Burnley nu verloren heeft tegen Everton is niet verassend eh.

In de Premier League heeft Burnley het levensbelangrijke duel met concurrent Everton verloren. Rode Duivel Amadou Onana zette de bezoekers op weg naar een deugddoende 0-2-overwinning. Voor Burnley ziet het er steeds benarder uit.

Overdreven much?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan