Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goh dat Burnley nu verloren heeft tegen Everton is niet verassend eh.

In de Premier League heeft Burnley het levensbelangrijke duel met concurrent Everton verloren. Rode Duivel Amadou Onana zette de bezoekers op weg naar een deugddoende 0-2-overwinning. Voor Burnley ziet het er steeds benarder uit.

Overdreven much?
Wat is overdreven?

Vreemd dat het hier nog niet gepost is maar er heeft een speler van Luton een hartstilstand gekregen op het veld. Match werd stopgezet. Lockyer zou wel stabiel zijn.

Wat is overdreven?

Dat het een deugddoende overwinning zou zijn voor Everton, die hadden al 9/9 gehaald met o.a. winst tegen Chelsea en Newcastle. Wat stelt zo'n overwinning tegen ocharme Burnley dan nog voor?

Vreemd dat het hier nog niet gepost is maar er heeft een speler van Luton een hartstilstand gekregen op het veld. Match werd stopgezet. Lockyer zou wel stabiel zijn.

Nog frappanter is dat die kerel in Mei ook al in mekaar stortte op het veld wegens een hartstilstand en reeds een operatie onderging. Benieuwd of hij en/of de club het nog een 3e keer wil riskeren.

Goh dat Burnley nu verloren heeft tegen Everton is niet verassend eh.

In de Premier League heeft Burnley het levensbelangrijke duel met concurrent Everton verloren. Rode Duivel Amadou Onana zette de bezoekers op weg naar een deugddoende 0-2-overwinning. Voor Burnley ziet het er steeds benarder uit.

Overdreven much?
Concurrent :unsure: precies of ze enkel naar de punten kijken zonder enige context.

"Everton have won four consecutive Premier League games while keeping a clean sheet for the first time since November 2002."

Normaal gezien op 8ptn van CL... Lord Dyche

Nog frappanter is dat die kerel in Mei ook al in mekaar stortte op het veld wegens een hartstilstand en reeds een operatie onderging. Benieuwd of hij en/of de club het nog een 3e keer wil riskeren.
Hij krijgt niet alleen een 2de kans maar zelfs een 3de kans. De meesten overleven een eerste hartstilstand niet. Hij zit al aan zijn 2de. Op dat vlak mag hij niet klagen.

Ik denk dat het voor hem tijd wordt om de werkelijkheid onder ogen te zien en permanent te stoppen met topvoetbal.

Wat een absolute kutmatch

Zal volgende week van te moeten zijn tegen Arsenal
Klopt, al zag je wel dat ze veel beter waren. Wel eens met Joos over die tackle van Shaw, voor mij mag zoiets altijd rood zijn.

Nu gewoon tegen Arsenal knallen.

Laatst bewerkt:
Uiteindelijk toch nog (verdiend) door naar de halve finale. Newcastle heeft eigenlijk een hele wedstrijd voor hun goal gehangen, balbezit van net geen 80%! voor CFC over de hele wedstrijd. Op het einde een foutje van Trippier en dan toch de 1-1 kunnen maken, goede penalty reeks en toch nog eens iets positiefs, publiek vierde alsof ze een trofee gewonnen hadden, beetje vreemd maar gezien de vele teleurstellingen in de competitie ergens nog begrijpelijk.

Liverpool vanavond.
Uiteraard weer nergens te zien hier, zucht.

Een verrassing lijkt me mogelijk. Hopen dat ze het daar aan de mersey niet serieus nemen.

Liverpool vanavond.
Uiteraard weer nergens te zien hier, zucht.

Een verrassing lijkt me mogelijk. Hopen dat ze het daar aan de mersey niet serieus nemen.
Liverpool ook totaal niet in vorm en West Ham toch echt wel een sterke ploeg. Jullie kunnen natuurlijk wel met in het weekend van United te winnen over hun gaan, dus vraag me af hoe sterk jullie gaan.

Denk dat wij vrij sterk zullen gaan. Ik reken op Moyes zijn record op Anfield om ons er door te krijgen 😝.

Liverpool ook totaal niet in vorm en West Ham toch echt wel een sterke ploeg. Jullie kunnen natuurlijk wel met in het weekend van United te winnen over hun gaan, dus vraag me af hoe sterk jullie gaan.

Denk dat wij vrij sterk zullen gaan. Ik reken op Moyes zijn record op Anfield om ons er door te krijgen 😝.
Wij missen zo overduidelijk Jota.

Daar zeg je het al, door te winnen en kunnen.
Dat betekend bij ons 99.9% van de gevallen dat we het laten liggen.

Moyes zal sowieso spelen met de staart tussen de benen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan