Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt erop dat hij wat roteert? Of durft hij Jackson niet uit de ploeg zetten voor Nkunku?Lavia voor het eerst in de selectie. Vreemde opstelling wel, broja & snul jackson samen aan de start. Ugochukwu opt middenveld. Fernandez geblesseerd/ziek, Caicedo ook? Ik verwacht er niet veel van....
Bekijk het positief, Nkunku heeft al meer goals in de PL gescoord dan Hojlund.Echt om misselijk van te worden als supporter.
Hooper en Tierney… En dan noemen ze je gek als je er iets achter zoekt..Moest hier al 0-3 staan, welke fout en hoe ze daar positiebuitenspel zien, ik snap het echt niet.
Echt compleet waanzinnig. Soit alsnog 0-2 en alle druk bij de concurrenten.Hooper en Tierney… En dan noemen ze je gek als je er iets achter zoekt..
United staat ook weer eens achter.
Serieus, hoelang mag Ten Hag daar nog blijven zitten?
Aged like...
Hojlond scoort zowaar.

Zou misschien een soort van keerpunt kunnen zijn. Zo'n wedstrijd nog winnend afsluiten is toch enorm goed voor de moraal zou je denken. Wil toch zeggen dat er toch nog iets van wilskracht en mentaliteit te vinden is in het elftal. Vaak is het zo dat een tegengoal voldoende is om de kopjes al te laten hangen bij elftallen waar het niet goed zit.#TenHagIn
Hoeveel keer is dat al gepasseerd dat dit het keerpunt zal zijn…Zou misschien een soort van keerpunt kunnen zijn. Zo'n wedstrijd nog winnend afsluiten is toch enorm goed voor de moraal zou je denken. Wil toch zeggen dat er toch nog iets van wilskracht en mentaliteit te vinden is in het elftal. Vaak is het zo dat een tegengoal voldoende is om de kopjes al te laten hangen bij elftallen waar het niet goed zit.
Paar cadeaus gekregen van villa toch.Hoeveel keer is dat al gepasseerd dat dit het keerpunt zal zijn…
Hun volgende wedstrijd is uit tegen Nottingham. Schrijf het al maar op dat ze 2-0 verliezen.
Niet veel bij mijn weten? Zal wellicht één van de eerste keren zijn dat ze een dubbele achterstand opgeven tegen een topploeg.Hoeveel keer is dat al gepasseerd dat dit het keerpunt zal zijn…
Hun volgende wedstrijd is uit tegen Nottingham. Schrijf het al maar op dat ze 2-0 verliezen.