Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
nog een penalty erbovenop voor Wolves. Gaan dus thuis verliezen met dezelfde cijfers als op Anfield. Ongelofelijk. Zit gewoon echt niets van voetbalintelligentie in de meeste van die Chelsea spelers. Gusto, Caicedo, Mudryc, noem maar op. Oliedom
Hoe ze het gaan rechttrekken zie ik ook niet met al die zeer langdurige contracten?

Slimme schouderduw van Martinelli zodat keeper en verdediger bijna “botsen”
Doet daar voor mij niets verkeerd. Van Dijck en Alisson kunnen het daar allebei makkelijk oplossen en maken er een boeltje van.

Vandaag eerste match waar je kan zeggen dat we Salah gemist hebben. Ook Szoboslai in het middenveld gemist.

Nooit te oud om bij te leren.
Zo hebben we vandaag geleerd dat beide handen rond iemand zijn keel hebben en de grond insleuren niet gelijk is aan een penalty...

Verder mogen ze diene Kalvin Philips naar.provinciale sturen ze. 2 wedstrijden, 2* zwaar de fout in.

Meen je dit nu? 3,68 vs 0,46 xG... Beetje objectief blijven hé.

Gewoon dikverdiende overwinning van Arsenal.
Ik zeg toch niet dat het niet verdiend is? 2 flaters voor zowel de 2 als 3-1. Maar gewoon xG droppen is pure scorebordjournalistiek he, tweede helft waren we in het spel duidelijk beter, in de eerste helft was Arsenal veel beter.

Waar ik wel een probleem mee heb is die eerste gele kaart voor Konaté, waar Havertz gewoon de eerste fout maakt.
Vond het ook verdiend voor Arsenal. Liverpool nergens vandaag, hoewel we het hun ook wel cadeau hebben gedaan.
Klopt. Nuja, de titelrace is weer volledig open.

Geen goeie match van ons, al was een gelijkspel het eerlijkst geweest.

Big lol.

Liverpool was nergens (maar dan ook echt nergens) in de eerste helft en krijgt dan de 1-1 cadeau van Saliba/Raya.
Een gelijkspel had typisch geweest, dat wel.

Lol

Grote winnaar van vandaag is City. If anything toont vandaag weer maar waarom Arsenal geen kampioen zal spelen.

Eerst City maar eens afwachten. Arsenal wint thuis tegen Liverpool, wat kunt ge nog meer doen?
Met 5-0 winnen? Dat doet City ook niet tegen Liverpool.
Eerste helft was mega goed, tweede helft volwassen en Liverpool had amper kansen.

Ik zeg niet dat Arsenal dé titelkandidaat is, maar we krijgen hopelijk wel een mooie strijd met 4 - misschien zelfs 5 - ploegen dit jaar.

Big lol.

Liverpool was nergens (maar dan ook echt nergens) in de eerste helft en krijgt dan de 1-1 cadeau van Saliba/Raya.
Een gelijkspel had typisch geweest, dat wel.

Eerst City maar eens afwachten. Arsenal wint thuis tegen Liverpool, wat kunt ge nog meer doen?
Eerste helft was mega goed, tweede helft volwassen en Liverpool had amper kansen.

Ik zeg niet dat Arsenal dé titelkandidaat is, maar we krijgen hopelijk wel een mooie strijd met 4 - misschien zelfs 5 - ploegen dit jaar.
Het is voor Arsenal zeker een opsteker dat ze zo'n zespuntenmatch thuis winnend kunnen afsluiten. Het is al anders geweest.

Een spits hebben die scoort :) Al bij al had het inderdaad typisch geweest voor Arsenal dat ze goed waren maar maar 1x gescoord hadden. Gelukkig heeft Liverpool een handje geholpen.

Ik zou niet weten waar je de 4de en 5de ploeg vandaan haalt. Aston Villa en Tottenham doen niet mee voor de titel.

Ik zeg toch niet dat het niet verdiend is? 2 flaters voor zowel de 2 als 3-1. Maar gewoon xG droppen is pure scorebordjournalistiek he, tweede helft waren we in het spel duidelijk beter, in de eerste helft was Arsenal veel beter.

Waar ik wel een probleem mee heb is die eerste gele kaart voor Konaté, waar Havertz gewoon de eerste fout maakt.

Klopt. Nuja, de titelrace is weer volledig open.
Hoe kan een gelijkspel dan 'het eerlijkst' zijn? Da's toch gewoon zeggen dat er geen van beide ploegen verdiende te winnen, wat in dit geval gewoon onjuist is. Arsenal was beter, heeft meer kansen gecreëerd, wat je ook duidelijk kan zien aan de statistieken. Geen idee hoe ik dit anders moet interpreteren hoor.

En xG zeker geen pure scorebordjournalistiek. Dat geeft toch een duidelijk beeld welke ploeg de betere was, zeker als het verschil zo navenant is. Je kan 20x domweg naar doel trappen zonder gevaarlijk te zijn, maar dan kom je niet aan 3,68 xG. Als ik trouwens verder kijk naar de statistieken zie ik dat Arsenal 6 'big chances' heeft gehad, terwijl Liverpool er geen enkele had.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan