Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Top wissel. Ik was ook overtuigd dat die in 2minuten alles ging omdraaien...93e minuut Ings voor Zouma.
Die trekfout heb ik niet gezien maar hands was dat nooit, chilwell had zen arm naast zen lichaam, het leek zelf dat die bal zen hele arm afrolde. Wat betreft gemiste kansen, kan je ook zeggen van Nkunku, Jackson, Sterling...Snap ik ook niet. Trekfout, hands en elleboog.
Aan de andere kant, werkt Haaland aan 100% af is het 5-1
Colwill tikt de bal opzij om hem weg te kegelen.Die trekfout heb ik niet gezien maar hands was dat nooit, chilwell had zen arm naast zen lichaam, het leek zelf dat die bal zen hele arm afrolde. Wat betreft gemiste kansen, kan je ook zeggen van Nkunku, Jackson, Sterling...
Wat betreft het resultaat, weet niet of Palmer geblesseerd was maar zoniet geen idee waarom.die eraf moest... konden makkelijk nog op.de counter gescoord.hebben maar met die wissels was het naar de vaantjes. Ik blijf echt van mening dat Poch vreemde wissels doet... elke keer opnieuw
die trekfout heb je niet gezien? Hij trok toch gewoon Ruben Dias achteruit. Als je die bal op de hand gezien hebt, dan heb je toch zeker ook die trekfout gezien (of mssn wil je ze gewoon niet zien?)Die trekfout heb ik niet gezien maar hands was dat nooit, chilwell had zen arm naast zen lichaam, het leek zelf dat die bal zen hele arm afrolde. Wat betreft gemiste kansen, kan je ook zeggen van Nkunku, Jackson, Sterling...
Wat betreft het resultaat, weet niet of Palmer geblesseerd was maar zoniet geen idee waarom.die eraf moest... konden makkelijk nog op.de counter gescoord.hebben maar met die wissels was het naar de vaantjes. Ik blijf echt van mening dat Poch vreemde wissels doet... elke keer opnieuw
Die elleboog is ook maar in het gezicht van Colwill omdat hij hem gewoon achteruit trekt. En dat is toch meer dan "wat" getrek. En zijn hand is daar ook alleen maar omdat hij Dias aan zijn shirt achteruit trekt. Erg natuurlijk is dat toch niet?Daar vind ik zeer weinig aan. Elleboog van Dias ook in het gezicht van Colwill en hand blijft naast zijn lichaam. Wat getrek maar daar wordt in de PL zelden voor gefloten.
man man ge leest hier toch wat... Ik had die trekfout helemaal niet gezien, ik keek enkel of het al dan niet penalty was voor hands, had helemaal niet door dat er getrokken werd, net zoals de commentators op mijn stream trouwens... En daarbij, als je hiervoor penalty moet gaan geven, dan kunnen ze 75% van de keren dat er een bal in de rechthoek gedropt wordt penalty geven...die trekfout heb je niet gezien? Hij trok toch gewoon Ruben Dias achteruit. Als je die bal op de hand gezien hebt, dan heb je toch zeker ook die trekfout gezien (of mssn wil je ze gewoon niet zien?)
Euh als er zo'n trekfouten gebeuren dan moeten er idd penalty gegeven worden. Of je het nu 100x op een match moet doen of niet maakt toch niet uit. Penalty is penalty. We laten gewoon veel te veel toe van zo'n zaken. E3n dan begin ik nog niet eens over de elleboog van Chalobah in het gezicht van Diasman man ge leest hier toch wat... Ik had die trekfout helemaal niet gezien, ik keek enkel of het al dan niet penalty was voor hands, had helemaal niet door dat er getrokken werd, net zoals de commentators op mijn stream trouwens... En daarbij, als je hiervoor penalty moet gaan geven, dan kunnen ze 75% van de keren dat er een bal in de rechthoek gedropt wordt penalty geven...

Trafford was keeper van het tornooi op het EK voor beloften vorig jaar en pakte een penalty in de laatste minuut in de finale tegen Spanje. Ik snap ook niet dat hij eerste keeper is bij Burnley want vorig jaar hadden ze Muric (die er nog altijd zit) en nog ene waarvan de naam mij ontglipt. Kompany had beter een meer ervaren keeper aangetrokken, zoals Luton met Kaminski heeft gedaan en Forest met Sels.Amai, die keeper van Burnley. Moet toch het zwakste zijn van wat er in de PL rondloopt.
1 van hun recordtransfers lees ik, lol.
Met Jesus out is de basiself kiezen eigenlijk een fluitje van een cent. Havertz/Odegaard/Trossard krijgen een vrijere rol en mogen een beetje kiezen waar ze lopen. En dat lukt vrij goed voorlopig. Die laatste verkeert trouwens in topvorm. Samen met Kevin knallen op het EK?![]()