Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
City toch een duidelijke strafschop niet gekregen in de laatste minuut. Ruben Dias wordt duidelijk onderuit getrokken + de bal valt op diezelfde hand van de Chelsea speler. Hoe kan je daar nu geen penalty voor krijgen?

Daar vind ik zeer weinig aan. Elleboog van Dias ook in het gezicht van Colwill en hand blijft naast zijn lichaam. Wat getrek maar daar wordt in de PL zelden voor gefloten.

Snap ik ook niet. Trekfout, hands en elleboog.
Aan de andere kant, werkt Haaland aan 100% af is het 5-1
Die trekfout heb ik niet gezien maar hands was dat nooit, chilwell had zen arm naast zen lichaam, het leek zelf dat die bal zen hele arm afrolde. Wat betreft gemiste kansen, kan je ook zeggen van Nkunku, Jackson, Sterling...

Wat betreft het resultaat, weet niet of Palmer geblesseerd was maar zoniet geen idee waarom.die eraf moest... konden makkelijk nog op.de counter gescoord.hebben maar met die wissels was het naar de vaantjes. Ik blijf echt van mening dat Poch vreemde wissels doet... elke keer opnieuw

Die trekfout heb ik niet gezien maar hands was dat nooit, chilwell had zen arm naast zen lichaam, het leek zelf dat die bal zen hele arm afrolde. Wat betreft gemiste kansen, kan je ook zeggen van Nkunku, Jackson, Sterling...

Wat betreft het resultaat, weet niet of Palmer geblesseerd was maar zoniet geen idee waarom.die eraf moest... konden makkelijk nog op.de counter gescoord.hebben maar met die wissels was het naar de vaantjes. Ik blijf echt van mening dat Poch vreemde wissels doet... elke keer opnieuw
Colwill tikt de bal opzij om hem weg te kegelen.
Zoals je zegt, had Sterling er meer kunnen maken. Jackson idem.

die trekfout heb je niet gezien? Hij trok toch gewoon Ruben Dias achteruit. Als je die bal op de hand gezien hebt, dan heb je toch zeker ook die trekfout gezien (of mssn wil je ze gewoon niet zien?)

Daar vind ik zeer weinig aan. Elleboog van Dias ook in het gezicht van Colwill en hand blijft naast zijn lichaam. Wat getrek maar daar wordt in de PL zelden voor gefloten.
Die elleboog is ook maar in het gezicht van Colwill omdat hij hem gewoon achteruit trekt. En dat is toch meer dan "wat" getrek. En zijn hand is daar ook alleen maar omdat hij Dias aan zijn shirt achteruit trekt. Erg natuurlijk is dat toch niet?
Hier allemaal mooi te zien

soit voor mij maakt het niet uit want ik ben geen fan van 1 van beide ploegen maar dit is gewoon penalty?

die trekfout heb je niet gezien? Hij trok toch gewoon Ruben Dias achteruit. Als je die bal op de hand gezien hebt, dan heb je toch zeker ook die trekfout gezien (of mssn wil je ze gewoon niet zien?)
man man ge leest hier toch wat... Ik had die trekfout helemaal niet gezien, ik keek enkel of het al dan niet penalty was voor hands, had helemaal niet door dat er getrokken werd, net zoals de commentators op mijn stream trouwens... En daarbij, als je hiervoor penalty moet gaan geven, dan kunnen ze 75% van de keren dat er een bal in de rechthoek gedropt wordt penalty geven...

poch in zen post match interview... : On making defensive changes in the second half: "It was in a moment when we needed to try and score the second. I think we decide to not give too much space to them and bring another centre-back on. Playing with a back four they find a good channel and we wanted to try and stop this run. It was difficult because we were not able to score the second goal and they got the goal and the draw."

Ja natuurlijk dat ge die 2de niet meer gaat maken he met die wissels... Ik hoop wel dat Nkunku er volgend seizoen gaat doorkomen want voorlopig (op die ene knappe goal tegen Liverpool na) maakt die echt niet veel indruk. Lijkt me nochtans wel het type speler die op de counter iets zou moeten kunnen.

man man ge leest hier toch wat... Ik had die trekfout helemaal niet gezien, ik keek enkel of het al dan niet penalty was voor hands, had helemaal niet door dat er getrokken werd, net zoals de commentators op mijn stream trouwens... En daarbij, als je hiervoor penalty moet gaan geven, dan kunnen ze 75% van de keren dat er een bal in de rechthoek gedropt wordt penalty geven...
Euh als er zo'n trekfouten gebeuren dan moeten er idd penalty gegeven worden. Of je het nu 100x op een match moet doen of niet maakt toch niet uit. Penalty is penalty. We laten gewoon veel te veel toe van zo'n zaken. E3n dan begin ik nog niet eens over de elleboog van Chalobah in het gezicht van Dias :biglaugh:

Ohja als je kijkt voor hands dan zie je toch gewoon dat hij het truitje van Dias vast heeft en dat hij die achteruit trekt ;-)

Van de missers van Haaland op een seizoen kan je volgens mij een zotte compilatie maken.

Dat is trouwens ook echt geen goeie kopper. Vandaar dat die (net als Ibra) soms liever van die acrobatische toeren uithaalt, ipv te koppen.

1708338674491.png

Dit wordt nog serieus spannend.

Amai, die keeper van Burnley. Moet toch het zwakste zijn van wat er in de PL rondloopt.
1 van hun recordtransfers lees ik, lol.

Met Jesus out is de basiself kiezen eigenlijk een fluitje van een cent. Havertz/Odegaard/Trossard krijgen een vrijere rol en mogen een beetje kiezen waar ze lopen. En dat lukt vrij goed voorlopig. Die laatste verkeert trouwens in topvorm. Samen met Kevin knallen op het EK? :cool:

Amai, die keeper van Burnley. Moet toch het zwakste zijn van wat er in de PL rondloopt.
1 van hun recordtransfers lees ik, lol.

Met Jesus out is de basiself kiezen eigenlijk een fluitje van een cent. Havertz/Odegaard/Trossard krijgen een vrijere rol en mogen een beetje kiezen waar ze lopen. En dat lukt vrij goed voorlopig. Die laatste verkeert trouwens in topvorm. Samen met Kevin knallen op het EK? :cool:
Trafford was keeper van het tornooi op het EK voor beloften vorig jaar en pakte een penalty in de laatste minuut in de finale tegen Spanje. Ik snap ook niet dat hij eerste keeper is bij Burnley want vorig jaar hadden ze Muric (die er nog altijd zit) en nog ene waarvan de naam mij ontglipt. Kompany had beter een meer ervaren keeper aangetrokken, zoals Luton met Kaminski heeft gedaan en Forest met Sels.

Bekijk bijlage 27223

Dit wordt nog serieus spannend.

Het is geweldig spannend dit jaar. Zelfs Aston Villa en Tottenham zijn zeker nog niet kansloos... (al moeten die beiden dus nog tegen de 3 'groten' spelen ook)

ManU is ook wat uit het dal gekropen die voorbije weken, maar die zie je de titel echt niet meer pakken.

Ik zou het ergens Arsenal wel eens gunnen dit jaar. Vorig jaar zo dichtbij, en exact 20 jaar geleden dat ze nog eens kampioen werden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan