Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke poll-opties?Ik mag dat wel en heb er ethisch geen problemen mee om 1-1 ‘s avonds uit eten te gaan met de vrouw van mijn beste vriend, wij zijn niet bekrompen, maar ik doe het nooit. Wat moet ik dan stemmen? Kunnen de poll opties aangepast worden?
Trouwens, mijn vrouw gaat zelf regelmatig uit eten in het weekend met een goede vriend die ze heeft leren kennen in de yoga, daar is niks mis mee. We spelen thuis dan “mens erger je niet” tot de kids gaan slapen.
Bedankt voor de aanpassing ik was al bang dat mijn situatie niet normaal zou zijn.Welke poll-opties?
Rustig jongen. Ik stel voor om terug te keren naar het Friet topic want daar vinden we allemaal onze rust.IS HET ECHT NODIG HEIR EEN NIEUW TOPIC VOOR TE MAKEN DIT KAN TOCH GEWOON IN HET PARTNERRUIL TOPIC OF IN HET PARENCLUB TOPIC OF IN HET IK BEN EEN CUCK TOPIC
HOEVEEL TOPICS GAAN ER NOG GEMAAKT WORDEN VOOR DE ONZEKERE WITTE MAN DIE ZIJN VROUW NIET KAN BEVREDIGEN ZOALS HET MOET
GRTZZZZ EN SMAKELIJK
Mannen delen liever hun vrouw dan hun frietenRustig jongen. Ik stel voor om terug te keren naar het Friet topic want daar vinden we allemaal onze rust.
Juleke doesn't share food indeedMannen delen liever hun vrouw dan hun frieten
Naar het friettopic!
Gewoon toegeven dat uw volgende nickchange naar "fear of the bbc" gaat zijn.IS HET ECHT NODIG HEIR EEN NIEUW TOPIC VOOR TE MAKEN DIT KAN TOCH GEWOON IN HET PARTNERRUIL TOPIC OF IN HET PARENCLUB TOPIC OF IN HET IK BEN EEN CUCK TOPIC
HOEVEEL TOPICS GAAN ER NOG GEMAAKT WORDEN VOOR DE ONZEKERE WITTE MAN DIE ZIJN VROUW NIET KAN BEVREDIGEN ZOALS HET MOET
GRTZZZZ EN SMAKELIJK
Big black crizly?Gewoon toegeven dat uw volgende nickchange naar "fear of the bbc" gaat zijn.
British Broadcasting Corporation, viezerikBig black crizly?
Poll moet met zijn pollen van mijn vrouw blijven. En zeg niet dat het geen waar is want ik heb het gepolledWelke poll-opties?
Is ze allergisch aan pollen? Zo ja, welke?Poll moet met zijn pollen van mijn vrouw blijven. En zeg niet dat het geen waar is want ik heb het gepolled
juist aan de pollen dat de mods aanpassen.Is ze allergisch aan pollen? Zo ja, welke?
Welke mods?juist aan de pollen dat de mods aanpassen.
Sinds ze de moderatie hebben geoutsourced naar Polen is het inderdaad hetzelfde niet meer.juist aan de pollen dat de mods aanpassen.
van de pollen he.Welke mods?
Die komen toch pas uit in de lente?van de pollen he.
niet op dit forum. Niet anders dan pollen. Er wordt hier gepolled dat het geen naam heeft.Die komen toch pas uit in de lente?