Ga je 1-op-1 gaan eten met de partner van iemand anders - buiten, binnen, op het werk, whatever? (geslacht does matter)

Verdient deze topic een poll?

• Nee

Stemmen: 3 30,0%
  • Eerder nee dan ja

Stemmen: 7 70,0%

• Totaal aantal stemmers
    10

Slyke

Well-known member
De andere kant mag ook wel eens belicht worden.
Ga je met iemand anders' partner gaan eten?
Ja of nee?
En zo ja, waar en waarom?

Ik mag dat wel en heb er ethisch geen problemen mee om 1-1 ‘s avonds uit eten te gaan met de vrouw van mijn beste vriend, wij zijn niet bekrompen, maar ik doe het nooit. Wat moet ik dan stemmen? Kunnen de poll opties aangepast worden?

Trouwens, mijn vrouw gaat zelf regelmatig uit eten in het weekend met een goede vriend die ze heeft leren kennen in de yoga, daar is niks mis mee. Ik speel thuis dan “mens erger je niet” tot de kids gaan slapen. De kids zijn op zaterdagavond toch bij de schoonouders dus dan kan ik de late uurtjes alles nog opruimen en om 22u vertrekken naar mijn volgende nachtshift (ik werk de weekends de nachtploeg). Ideaal.

Laatst bewerkt:
Ik mag dat wel en heb er ethisch geen problemen mee om 1-1 ‘s avonds uit eten te gaan met de vrouw van mijn beste vriend, wij zijn niet bekrompen, maar ik doe het nooit. Wat moet ik dan stemmen? Kunnen de poll opties aangepast worden?

Trouwens, mijn vrouw gaat zelf regelmatig uit eten in het weekend met een goede vriend die ze heeft leren kennen in de yoga, daar is niks mis mee. We spelen thuis dan “mens erger je niet” tot de kids gaan slapen.
Welke poll-opties?

IS HET ECHT NODIG HEIR EEN NIEUW TOPIC VOOR TE MAKEN DIT KAN TOCH GEWOON IN HET PARTNERRUIL TOPIC OF IN HET PARENCLUB TOPIC OF IN HET IK BEN EEN CUCK TOPIC
HOEVEEL TOPICS GAAN ER NOG GEMAAKT WORDEN VOOR DE ONZEKERE WITTE MAN DIE ZIJN VROUW NIET KAN BEVREDIGEN ZOALS HET MOET
GRTZZZZ EN SMAKELIJK

IS HET ECHT NODIG HEIR EEN NIEUW TOPIC VOOR TE MAKEN DIT KAN TOCH GEWOON IN HET PARTNERRUIL TOPIC OF IN HET PARENCLUB TOPIC OF IN HET IK BEN EEN CUCK TOPIC
HOEVEEL TOPICS GAAN ER NOG GEMAAKT WORDEN VOOR DE ONZEKERE WITTE MAN DIE ZIJN VROUW NIET KAN BEVREDIGEN ZOALS HET MOET
GRTZZZZ EN SMAKELIJK
Rustig jongen. Ik stel voor om terug te keren naar het Friet topic want daar vinden we allemaal onze rust.

Gisteren gaan eten met @Slyke zijn madam. Ze vond het heerlijk om nog eens een stevige worst te eten want "thuis is het altijd een zwanworstje".
De mosselen waren ook lekker.

GRTZZZZ EN SMAKELIJK
Gewoon toegeven dat uw volgende nickchange naar "fear of the bbc" gaat zijn.

Terug
Bovenaan