Groep C (Slovenië, Denemarken, Servië, Engeland)

Man man ze lieten ff de bank van Engeland zien. Daar zit Palmer gewoon weg te kwijnen.

Die won dit seizoen op zijn eentje matchen voor Chelsea, slaat nergens op dat die niet mag spelen of op zijn minst invallen in dit soort matchen.

Hoe kunt ge met zo'n team zo slecht spelen 🤐 allez als Belg kunt ge u wel inleven eigenlijk, maar toch.
Hoh, maar wij hebben zo'n team niet. En toen we dat wel hadden liet Martinez ons wel nog voetballen, wat Southgate doet met die selectie is bijna crimineel. Maar bon, Deschamps doet hetzelfde met Frankrijk en zie die prijzenkast.

Hoh, maar wij hebben zo'n team niet. En toen we dat wel hadden liet Martinez ons wel nog voetballen, wat Southgate doet met die selectie is bijna crimineel. Maar bon, Deschamps doet hetzelfde met Frankrijk en zie die prijzenkast.

Idd, we moeten onszelf nu niet gaan vergelijken met Engeland, op geen enkel vlak.

En we moeten onze goede periodes nu ook niet teveel gaan minimaliseren.

De Duivels werden op het WK 2018 nog internationaal bewierrookt voor hun aantrekkelijke voetbal. Dat was toch in schril contrast met Engeland toen hoor, en die spelen vandaag de dag nog steeds even saai.

Idd, we moeten onszelf nu niet gaan vergelijken met Engeland, op geen enkel vlak.

En we moeten onze goede periodes nu ook niet teveel gaan minimaliseren.

De Duivels werden op het WK 2018 nog internationaal bewierrookt voor hun aantrekkelijke voetbal. Dat was toch in schril contrast met Engeland toen hoor, en die spelen vandaag de dag nog steeds even saai.
Never forget dat Kane de golden boot won door een caremboledoelpunt

sEKACAe.png

:crazy: :laugh:

de gemiddelde posities van de spelers van Engeland vandaag.

Ook wel frappant dat er meteen gezaagd wordt door Engelse supporters op Trent. Die speelt nog het meest vooruit van allemaal, maar als Southgate met zo'n speler geen lopende flanken/spitsen zet maar dan Trent eraf haalt en dan WEL Watkins en Bowen erop zet om dan ook Gallagher van de bank te halen die net NIET vooruit voetbalt, ja, dan wordt het triestig.

TL;DR Southgate is de enige reden waarom Engeland zo triestig voetbalt met zo een weelde.

Engeland zien sukkelen met Southgate doet me wel altijd beter voelen over ons :unsure:
En tegelijk triestig met dat talent ook. Mijn kinderen vragen elke match voor wie ik supporter, ik zeg altijd, enkel voor België, in de andere matchen wil ik goeie voetbal zien en Denemarken - Engeland deed gisteren echt pijn aan de ogen.

Southgate is gewoon waanzinnig debiel, vrees ik.

TAA daar laten sukkelen op het middenveld en Mainoo op de bank laten is krankzinnig. Knul heeft een ijzersterk seizoen achter de rug. Idem met Palmer. Foden is goed, maar het is niet wat men er van probeert te maken. Beter dan enkele jaren geleden toen ie bijna elke kans die geen intikker was de tweede ring in joeg maar het wordt wat verbloemd door bij City te spelen. Als je dan ziet hoe Palmer de ziel uit zijn lijf heeft gespeeld dit seizoen en op zijn eentje kansen schepte... En ook fysiek véél sterker is.

Bizar.

Ik kan nog snappen dat je iets probeert of een voorkeur hebt voor een bepaalde speler. Maar als je ziet dat het niet lukt, dan moet je jezelf toch aanpassen?

Southgate is gewoon waanzinnig debiel, vrees ik.

Bij deze bevestigd

Echt, wat gaat er mis in uw hoofd als je nu zegt "het probleem is dat we geen vervanger hebben voor Kalvin Phillips".
WTF

Dan zit je toch helemaal vast in je systeem, dat eigenlijk zelfs nooit goed gebold heeft.
Die man gaat toch buitengegooid worden na het EK, kan toch niet anders meer?

Palmer zijn situatie is onbegrijpelijk. Zonder hem vocht Chelsea tegen degradatie. Southgate wil precies geen keuzes maken, behalve dan volgens een vaste pikorde (wat Bobby ook eigenlijk deed). Dat hij nu ook zegt dat Kalvin Phillips niet te vervangen is, slaat helemaal nergens op. Vraag maar aan Wulf hier hoe goed hij hem vond bij West Ham. Die is al twee seizoenen aan het prutsen (mede door blessures)

Ook gewoon het feit dat je zonder fitte linksback naar het EK trekt. Chilwell laat hij thuis, misschien omdat zijn seizoen niet denderend was maar neem desnoods dan Doughty mee hè.

Wat is dat Slovenië slecht, man man.

En Engeland gewoon hetzelfde als de vorige wedstrijden: oersaai wandelvoetbal.

edit: en het ergste is dat die engelsen straks ook gewoon uit het niks een goal gaan maken om dan verder te wandelen

Laatst bewerkt:
Engeland, jezus christus ...

Zet Rice op de 6, Bellingham op de 8 en Palmer op de 10.
Foden zit niet in zijn vel op die linkerflank, zet daar Gordon.
Maak op rechts een keuze: Saka of Foden.

Terug
Bovenaan