Pieterjan94
Well-known member
Spelers zetten op hun natuurlijke positie is toch echt een opgave voor sommig trainers...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoh, maar wij hebben zo'n team niet. En toen we dat wel hadden liet Martinez ons wel nog voetballen, wat Southgate doet met die selectie is bijna crimineel. Maar bon, Deschamps doet hetzelfde met Frankrijk en zie die prijzenkast.Hoe kunt ge met zo'n team zo slecht spelenallez als Belg kunt ge u wel inleven eigenlijk, maar toch.
Hoh, maar wij hebben zo'n team niet. En toen we dat wel hadden liet Martinez ons wel nog voetballen, wat Southgate doet met die selectie is bijna crimineel. Maar bon, Deschamps doet hetzelfde met Frankrijk en zie die prijzenkast.
Gelukkig is er nog Pico Coppens op den Brt1Man, Engeland, slaapverwekkend angsthazenvoetbal.
Cole Palmer scored or assisted 42 goals this season, more than any other midfielder in Europe's Top 5 Leagues.#FreePalmer
Never forget dat Kane de golden boot won door een caremboledoelpuntIdd, we moeten onszelf nu niet gaan vergelijken met Engeland, op geen enkel vlak.
En we moeten onze goede periodes nu ook niet teveel gaan minimaliseren.
De Duivels werden op het WK 2018 nog internationaal bewierrookt voor hun aantrekkelijke voetbal. Dat was toch in schril contrast met Engeland toen hoor, en die spelen vandaag de dag nog steeds even saai.

En tegelijk triestig met dat talent ook. Mijn kinderen vragen elke match voor wie ik supporter, ik zeg altijd, enkel voor België, in de andere matchen wil ik goeie voetbal zien en Denemarken - Engeland deed gisteren echt pijn aan de ogen.Engeland zien sukkelen met Southgate doet me wel altijd beter voelen over ons![]()
Southgate is gewoon waanzinnig debiel, vrees ik.