JorisBlack
Well-known member
Grappig dat men hier vrij positief is over Nederland terwijl ik toch het idee heb dat we 70 van de 90 minuten zijn weggespeeld. De tweede helft waren de Fransen toch veel beter?
In Nederland klaagt nu iedereen over Koeman. Dat hij veel te defensief heeft gespeeld.
Goal was terecht afgekeurd. Die speler die buitenspel staat beïnvloedt het spel.
Als België 0-0 gelijk zou spelen tegen Frankrijk (en ook nog een - afgekeurde - goal maken) dan zou ik zeer tevreden zijn.
Prima uitslag toch? Het was geen leuke match om naar te kijken, nee, maar dat maakt op dit moment in het toernooi weinig uit vind ik.
De Fransen waren natuurlijk beter, daar kan Koeman ook niks aan veranderen. Als Mbappe mee doet verlies je deze wedstrijd volgens mij ook.
Maar gewoon blij zijn met dat puntje. Moeilijke groepsfase overleefd (waarschijnlijk toch), en dan knock-out wedstrijd per wedstrijd bekijken.
Over dat middenveld: ik ben net aangenaam verrast. Ik kende Schouten en Reijnders helemaal niet voor dit toernooi, maar die houden best goed stand op dit niveau.
Laatst bewerkt: