Groep D (Nederland, Frankrijk, Polen, Oostenrijk)

De Nederlanders houden goed stand vind ik.

Bij Griezmann vind ik dat je vandaag ziet dat hij al 33 is. Nog altijd goed, maar absoluut niet meer zó goed als 2 jaar geleden.

Dat kan Lukaku toch ook niet echt? Een spits moet scoren?
Dan onderschat je Lukaku zijn voetballende kwaliteiten. En laten we Lukaku aub niet met Weghorst gaan vergelijken. Luuk De Jong betere vergelijking imo. En in het moderne voetbal moet een spits imo wel wat meer kunnen dan alleen scoren.

Altijd maar dat volkslied zingen die Fransen, 3e keer ofzo al vanavond. Engelse zijn daar ook goed in...
Vind dat toch ook maar beetje flauw gelik, maarja zal chauvinisme in die mate wel niet snappen zeker :biglaugh:

Enkel de laatste 20 minuten gezien, duidelijk dat beiden content waren met het gelijkspel amai.

Dan heb je idd met zo'n matchen. In het begin wat 'proben' en dan naarmate hoe groter het cijfer op de klok wordt hoe meer ze alles dichtgooien.
Enfin, ik zie Frankrijk toch niet zo makkelijk over Oostenrijk rollen, dus veel is nog mogelijk. En als Frankrijk 3e wordt dan komen ze wrs Spanje tegen in de 8e finale.

Dan heb je idd met zo'n matchen. In het begin wat 'proben' en dan naarmate hoe groter het cijfer op de klok wordt hoe meer ze alles dichtgooien.
Enfin, ik zie Frankrijk toch niet zo makkelijk over Oostenrijk rollen, dus veel is nog mogelijk. En als Frankrijk 3e wordt dan komen ze wrs Spanje tegen in de 8e finale.
en over Polen?

Frankrijk moet tegen Polen :unsure:

Ik heb de wedstrijd in het café gekeken. Ik moet zeggen: Het viel mij ontzettend tegen.

Wat een slecht middenveld en een slechte Depay. Alleen de verdediging en keeper zijn top. Goal leek me terecht afgekeurd. Wat jullie?

De Nederlanders houden goed stand vind ik.

Bij Griezmann vind ik dat je vandaag ziet dat hij al 33 is. Nog altijd goed, maar absoluut niet meer zó goed als 2 jaar geleden.
Grappig dat men hier vrij positief is over Nederland terwijl ik toch het idee heb dat we 70 van de 90 minuten zijn weggespeeld. De tweede helft waren de Fransen toch veel beter?

In Nederland klaagt nu iedereen over Koeman. Dat hij veel te defensief heeft gespeeld.

Koeman vond het natuurlijk de afgekeurde goal onterecht, wat een verrassing. Gewoon terecht afgekeurd nochtans.

Terug
Bovenaan