Hans Moleman
Well-known member
Omdat hij niet goed kan voetballen.Wat is de reden dat die Weghorst vaak alleen invaller is?
Spits voor een ander soort voetbal. Toch als basisspeler.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat hij niet goed kan voetballen.Wat is de reden dat die Weghorst vaak alleen invaller is?
En volgend jaar misschien bij onsOmdat hij niet goed kan voetballen.

Dat kan Lukaku toch ook niet echt? Een spits moet scoren?Omdat hij niet goed kan voetballen.
Spits voor een ander soort voetbal. Toch als basisspeler.
Dan onderschat je Lukaku zijn voetballende kwaliteiten. En laten we Lukaku aub niet met Weghorst gaan vergelijken. Luuk De Jong betere vergelijking imo. En in het moderne voetbal moet een spits imo wel wat meer kunnen dan alleen scoren.Dat kan Lukaku toch ook niet echt? Een spits moet scoren?
Sterren spotten, that is allAl bij al toch een vrij saaie match.

Enkel de laatste 20 minuten gezien, duidelijk dat beiden content waren met het gelijkspel amai.
en over Polen?Dan heb je idd met zo'n matchen. In het begin wat 'proben' en dan naarmate hoe groter het cijfer op de klok wordt hoe meer ze alles dichtgooien.
Enfin, ik zie Frankrijk toch niet zo makkelijk over Oostenrijk rollen, dus veel is nog mogelijk. En als Frankrijk 3e wordt dan komen ze wrs Spanje tegen in de 8e finale.
Frankrijk moet tegen PolenDan heb je idd met zo'n matchen. In het begin wat 'proben' en dan naarmate hoe groter het cijfer op de klok wordt hoe meer ze alles dichtgooien.
Enfin, ik zie Frankrijk toch niet zo makkelijk over Oostenrijk rollen, dus veel is nog mogelijk. En als Frankrijk 3e wordt dan komen ze wrs Spanje tegen in de 8e finale.

en over Polen?
Frankrijk moet tegen Polen![]()
Grappig dat men hier vrij positief is over Nederland terwijl ik toch het idee heb dat we 70 van de 90 minuten zijn weggespeeld. De tweede helft waren de Fransen toch veel beter?De Nederlanders houden goed stand vind ik.
Bij Griezmann vind ik dat je vandaag ziet dat hij al 33 is. Nog altijd goed, maar absoluut niet meer zó goed als 2 jaar geleden.