Groep D (Nederland, Frankrijk, Polen, Oostenrijk)

Als ik Koeman was zou ik omschakelen naar een 343 gewoon durven. Gakpo en De Vrij er uit en weghorst en de ligt er in. Target man en meet mogelijkheden voor de lange.ban langs achter. Ook durven om simons naar achter te trekken om het spel meer te verdelen. Zeker met een Reynders die dan de ruimtes kan maken met zijn slimme looplijnen. Hier liggen kansen maar dan moet het goed gebeuren.

Wat denk jij @Bart Goor
Ik heb nog niet gereageerd hierop maar mijn eerlijke analyse is: Ik zou met de huidige spelers niet weten hoe je dit Frankrijk anders had kunnen bespelen.

We hebben geen fysieke middenvelders en dat zorgde gisteren voor veel ellende. Een oplossing zoals jij nu voorstelt lijkt mij ook te gewaagd. Lange ballen kun je beter spelen op een snelle uitbraakspits (zoals Malen) dan Weghorst. Maar ook dan is het met die lange Fransen gewoon een moeilijk verhaal.

Ik ben blij dat de match ten einde is en we een punt hebben gepakt.

Ik vind het vooral spannend of we jullie gaan treffen eigenlijk. Zie ons overigens vanavond ook gewoon verliezen.

het staat misschien hier al ergens maar jij zal me dat wel in een "wip en een gauw" kunnen vertellen.

Wat moet er gebeuren vandaag om holland op die tweede plaats te krijgen?

het staat misschien hier al ergens maar jij zal me dat wel in een "wip en een gauw" kunnen vertellen.

Wat moet er gebeuren vandaag om holland op die tweede plaats te krijgen?
Niet verliezen en Frankrijk moet beter doen (qua punten of doelsaldo bij gelijke punten).

Frankrijk gaat Polen wel gewoon verslaan, hoor.

Nederland - Oostenrijk, hopelijk geen salonremise wat met een puntje zijn ze allebei eigenlijk zeker van de knock-outs. Alleen is er iets meer onzekerheid van Oostenrijk - die gaan toch zeker niet willen verliezen. Want zijn met 3 punten nog niet 100% zeker geplaatst denk ik? Of wel?

Als Oostenrijk wint dan zou NL toch slechts 3e worden in de poule.

Nederland - Oostenrijk, hopelijk geen salonremise wat met een puntje zijn ze allebei eigenlijk zeker van de knock-outs. Alleen is er iets meer onzekerheid van Oostenrijk - die gaan toch zeker niet willen verliezen. Want zijn met 3 punten nog niet 100% zeker geplaatst denk ik? Of wel?

Met 3 punten laten ze Kroatië al achter zich en moet er nog 1 ploeg slechter doen. Anders doelsaldo.

Ik denk juist dat Nederland (nu plaatsing al zeker is) gewoon eerste wil worden in de poule om zo de dappere Belgen te ontlopen.

Moest Nederland en België eerste worden in hun groep, kunnen we elkaar ook in de kwartfinale treffen.

Zelfs als wij eerste worden en Nederland derde, kunnen we elkaar treffen. Dit is wanneer de beste derdes uit de volgende groepen komen: B D E F of
C D E F

Laatst bewerkt:
Moest Nederland en België eerste worden in hun groep, kunnen we elkaar ook in de kwartfinale treffen.

Zelfs als wij eerste worden en Nederland derde, kunnen we elkaar treffen. Dit is wanneer de beste derdes uit de volgende groepen komen: B D E F of
C D E F
Liever elkaar helemaal niet treffen wat mij betreft.

Liever elkaar helemaal niet treffen wat mij betreft.

Derby der lage landen op een EK, heerlijk toch?

Geen idee wie de favoriet zou zijn trouwens, dat maakt het idee nog toffer. Liever in de kwartfinale dan in de achtste finale, dat wel, dan zijn we in België alvast tevreden dat we daar geraakt zijn en maakt het resultaat minder uit.

Geen idee wie de favoriet zou zijn trouwens, dat maakt het idee nog toffer. Liever in de kwartfinale dan in de achtste finale, dat wel, dan zijn we in België alvast tevreden dat we daar geraakt zijn en maakt het resultaat minder uit.
Het resultaat maakt altijd uit tegen Nederland verdorie!

Het resultaat maakt niet uit zeg je haha. :D

Terug
Bovenaan