Groep D (Nederland, Frankrijk, Polen, Oostenrijk)

Ik ben zelf fan van de NFL. Maar ik mis toch dat rauwe van het Europese voetbal qua support. Elkaar de kop inperen is natuurlijk debiel.
Snap ik wel. Maar onderschat ze toch niet. Al een 20 tal nba matchen gezien. En vooral in de playoffs zit dat publiek daar echt niet als makke lammetjes en zeker niet als cinema publiek. Maar goed, back on topic. Gooo ons oranjeuuuh!

Dat Rabiot daar wil afleggen snap ik wel hoor. Was al half vallende en Griezmann heeft 'm maar binnen te tikken.

Mijn unsure is omdat ik bier enorm overschat vind, en wat minder alcohol ten lande veel mensen veel deugd zou doen. ;)

100% akkoord. En dat zeg ik onderwijl slurpend van een lekkere Guinness.

Daar zijn nochtans ook echte rivaliteiten. Zoals tussen de Lakers en de Celtics bv. Fans gedragen er zich wel meer dan in het voetbal. Zou hier ook soms met wat minder “passie” mogen bij sommige supporters. :)

Heb ik anders nog niet teveel in Europa gezien.

Als ik Koeman was zou ik omschakelen naar een 343 gewoon durven. Gakpo en De Vrij er uit en weghorst en de ligt er in. Target man en meet mogelijkheden voor de lange.ban langs achter. Ook durven om simons naar achter te trekken om het spel meer te verdelen. Zeker met een Reynders die dan de ruimtes kan maken met zijn slimme looplijnen. Hier liggen kansen maar dan moet het goed gebeuren.

Wat denk jij @Bart Goor

Geen goeie(saaie) match. Dit zal de eerste scoreloze match worden vezekerd?

Edit, hahaha, ik post het en eindelijk eentje binnnen, ennnn afgekeurd....

Terug
Bovenaan