Hans Moleman
Well-known member
Zonde dat die daar altijd in die basis staat bij Deschamps. Hoop toch echt dat dit zijn laatste tornooi is.Enfin zeg Rabbiot, das echt van niet durven afwerken of wat?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zonde dat die daar altijd in die basis staat bij Deschamps. Hoop toch echt dat dit zijn laatste tornooi is.Enfin zeg Rabbiot, das echt van niet durven afwerken of wat?
Niet kunnen, wat moest ie nog doen, trappen op 3m van de goalNiet durven en niet kunnen
Snap ik wel. Maar onderschat ze toch niet. Al een 20 tal nba matchen gezien. En vooral in de playoffs zit dat publiek daar echt niet als makke lammetjes en zeker niet als cinema publiek. Maar goed, back on topic. Gooo ons oranjeuuuh!Ik ben zelf fan van de NFL. Maar ik mis toch dat rauwe van het Europese voetbal qua support. Elkaar de kop inperen is natuurlijk debiel.
Mijn unsure is omdat ik bier enorm overschat vind, en wat minder alcohol ten lande veel mensen veel deugd zou doen.![]()
Daar zijn nochtans ook echte rivaliteiten. Zoals tussen de Lakers en de Celtics bv. Fans gedragen er zich wel meer dan in het voetbal. Zou hier ook soms met wat minder “passie” mogen bij sommige supporters.![]()
Rekenen we Turkije tot Europa?
Heb ik anders nog niet teveel in Europa gezien.

Dat haarbandje ziet er ook wel bespottelijk uit.Depay toch ook nog niet veel goed gedaan
Is natuurlijk vooral een zweetband. En belachelijk de hetze die er rond gemaakt is. Helemaal niets mis mee. De grote Clarence Seedorf deed het hem al voor! Net als een resem coole basketter.Dat haarbandje ziet er ook wel bespottelijk uit.
Was eerder een gele voor GriezelmannBelachelijke gele kaart voor Schouten
Griezmann*Was eerder een gele voor Griezelmann