Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nederland dus alsnog mogelijkAls ik het goed heb en ervanuit ga dat Kroatië het sowieso niet haalt, speelt de winnaar van onze groep tegen de derde van groep C of D.
Winnen is dus een must.![]()
Linksrechts
Groepswinnaar van onze groep gaat rechts boven, 2e gaat linksonder tegen Frankrijk.
Vol voor plaats 2 gaan en revanche nemen tegen de Fransen.![]()
Linksrechts
Groepswinnaar van onze groep gaat rechts boven, 2e gaat linksonder tegen Frankrijk.
Dan gaan we in de slot-machine en kunnen we quasi overal belanden.En wat als we 3de worden?
Klopt niet. Hangt af wie er door gaat.Dan gaan we in de slot-machine en kunnen we quasi overal belanden.
nee hé, 3de is tegen Spanje of tegen de eerste van groep C, dus wellicht Engeland of Denemarken. Dan is het 50/50 of we in de moeilijke dan wel makkelijke tabelhelft zitten.Dan gaan we in de slot-machine en kunnen we quasi overal belanden.
En tegen Nederland is ook nog mogelijk geloof ik.nee hé, 3de is tegen Spanje of tegen de eerste van groep C, dus wellicht Engeland of Denemarken. Dan is het 50/50 of we in de moeilijke dan wel makkelijke tabelhelft zitten.
Als we 1ste worden idd.En tegen Nederland is ook nog mogelijk geloof ik.

Dat zou wat zijn!En tegen Nederland is ook nog mogelijk geloof ik.