Groep D (Nederland, Frankrijk, Polen, Oostenrijk)

Als ik het goed heb en ervanuit ga dat Kroatië het sowieso niet haalt, speelt de winnaar van onze groep tegen de derde van groep C of D.

Had Oostenrijk in de achtste finale verwacht, maar groepswinnaar? In zijn geheel niet. Héle straffe prestatie van hun kant.
Mijn respect voor Ragnick en zijn strijders groeit alleen maar!

e1797927-331c-11ef-92ff-02b7b76bf47f.jpg

Links :crazy: rechts :bow:

Groepswinnaar van onze groep gaat rechts boven, 2e gaat linksonder tegen Frankrijk.

Het is voor mij te complex maar als jullie eerste worden is er nog steeds een kans om jullie te loten. Dat zou het drama compleet maken.

Wat een absolute wanvertoning van Oranje heb ik vandaag gezien zeg. Zal zo jullie reacties eens teruglezen.

En tegen Nederland is ook nog mogelijk geloof ik.
Als we 1ste worden idd.

Frankrijk zie ik niet echt zitten, langs de andere kant is Spanje treffen nog slechter en dat kan zomaar gebeuren wanneer we 3de worden.

Dus liefst 1ste of 2de worden.

Gewoon Oekraïne inblikken, Roemenië zal zijn job wel doen. Vervolgens die arrogante Nederlanders de mond snoeren, revanche pakken tegen Italië, dan Engeland nog eens in hun hemd zetten, en uiteindelijk de ultieme wraak op Frankrijk in de finale. Ik zie het al helemaal voor me! :love:

Die eerste (gemiste) penalty van Lewandowski ... das toch echt te belachelijk voor woorden, in die zin dat een penaltynemer quasi "alles" mag doen, en eigenlijk quasi veinzen om te schieten waardoor Maignan licht naar voor komt uiteraard, je staat letterlijk te balanceren om te "mogen" vertrekken - en als keeper, als je zelfs maar een mm van je lijn staat (ja het was meer nu), o, dat mag niet hoor.

Dan vond ik "vloeiende" beweging vroeger toch een pak beter.

Het is wel een belachelijk systeem op deze manier zeg.

Ik ga me maar alvast indekken de komende dagen. Een Nederland-België zou voor jullie perfect zijn.

Terug
Bovenaan