DogFacedGod
Well-known member
Net de beelden gezien. Hoe iemand hier nog over wettige zelfverdediging kan spreken is me een raadsel. Ze wil duidelijk wegrijden en 2 van de 3 kogels die hij afvuurt zijn gewoon van opzij door het (open) zijraam terwijl ze weg rijdt. Dat is gewoon zuivere moord. Maar ja, voor Trump & co is dit gewoon een fait-divers wellicht. Ze kunnen de ICE agent misschien nog decoreren. En dan Trump's reactie op TS, "it is hard to believe he is still alive"... Hoe nog altijd zoveel Amerikanen achter hem blijven staan, vind ik eigenlijk nog het ergste van al (ook hier, als je weer de vele Facebook reacties ziet). Ik kan enkel maar hopen dat met elke volgende onwaarschijnlijke stoot er weer een percentje van dat volk tot inzicht komt.
Benieuwd overigens hoe lang het gaat duren eer ze de ICE agent gaan identificeren want die komt toch wel heel duidelijk in beeld en zijn sjaaltje voor zijn mond gaat daar niet veel aan veranderen.
Je beseft toch dat waarschijnlijk 1 op 3 Belgen de ICE-agent stiekem gelijk geven hier en exact dit ook willen hier
.Aaron Grunberg - Amnesty International:
"Dat burgers naar veiligheid streven is zeer begrijpelijk. Maar helaas is met dank aan politici én burgers een cultuur ontstaan waarbij de drang naar veiligheid excessief staatsgeweld vergoelijkt of doodzwijgt. Dat ‘tuig’ zou niet beter verdienen."