D
Deleted member 589
Guest
Zet gewoon zijn elleboog in de rug, dat soort overtreding is gewoon smerig en nergens voor nodig.Toch een zuiver mannelijk duel. Schouder tegen schouder

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zet gewoon zijn elleboog in de rug, dat soort overtreding is gewoon smerig en nergens voor nodig.Toch een zuiver mannelijk duel. Schouder tegen schouder

Leek me toch moeilijk, is echt zo'n bal tussen verdediging en keeper, beetje zoals de goal van Anderlecht zelf ook eigenlijk.Toch niet te geloven. Zo knoeien
Vancrombrugge mag ook die stap vooruit zetten dan zit hij er gewoon nog tussen
Ja maar daar is nog druk op de bal en korter bij doel, in principe sluit de verdediger daar die lijn af.Leek me toch moeilijk, is echt zo'n bal tussen verdediging en keeper, beetje zoals de goal van Anderlecht zelf ook eigenlijk.
Ni slecht maar als ge 2 goals echt weggeeft , maar inderdaad een stevig ploegskeHoedtje af ook hoor voor union.
schitterendGe kunt nu weer gaan focussen op die individuele fouten maar Union speelt met onder andere twee dierentemmers, vier straathoekwerkers en een tweedejaars student pol&soc in de basis. Mazzu is een coach en Kompany is dat niet, simpeler kan het niet zijn.
Wel een mooi openingsweekend. Natte dweil Butez drie in zijn mandje, natte dweil Bodart de gelijkmaker grotendeels op zijn kap en barman Kompany zo onderuit tegen een tweedeklasseploeg. Teken ik elke week voor.
Ne watte ?Het enige vraagteken blijft of er een nieuwe sit-in komt?
Het is in ieder geval geen saai nul-nulleke meerWe blijven in hetzelfde bedje ziek.