Jupiler Pro League 2021-2022

Toch niet te geloven. Zo knoeien

Vancrombrugge mag ook die stap vooruit zetten dan zit hij er gewoon nog tussen
Leek me toch moeilijk, is echt zo'n bal tussen verdediging en keeper, beetje zoals de goal van Anderlecht zelf ook eigenlijk.

We blijven in hetzelfde bedje ziek.

Edit: haha, Bundu begot! Mag altijd mijn ongelijk bewijzen maar ik vrees er toch voor.

Leek me toch moeilijk, is echt zo'n bal tussen verdediging en keeper, beetje zoals de goal van Anderlecht zelf ook eigenlijk.
Ja maar daar is nog druk op de bal en korter bij doel, in principe sluit de verdediger daar die lijn af.
Hier was Anderlecht zelf in balbezit. Hij kon meer doen leek op die 2e herhaling vond ik

Ge kunt nu weer gaan focussen op die individuele fouten maar Union speelt met onder andere twee dierentemmers, vier straathoekwerkers en een tweedejaars student pol&soc in de basis. Mazzu is een coach en Kompany is dat niet, simpeler kan het niet zijn.

Wel een mooi openingsweekend. Natte dweil Butez drie in zijn mandje, natte dweil Bodart de gelijkmaker grotendeels op zijn kap en barman Kompany zo onderuit tegen een tweedeklasseploeg. Teken ik elke week voor.

"Dit geeft ons gameplan meer mogelijkheden"
Misschien gewoon beginnen met 1 manier van voetballen goed proberen erin te krijgen.

Zelfs counteren lukt maar 1/3 keer goed.

Mja blijft toch hetzelfde, geen beweging voor de bal, geen diepgang. Geen aansluiting. Foute keuzes, foute passes. De basisdingen van het voetbal die nog niet lukken.

Als je elkaar nu nog niet kent.. sommige moet je in de ruimte spelen, sommige in de voet, andere komen in de bal of kan je een duel laten aangaan. Waar train je dan op.
En dan als coach nog eens foute zaken gaat doen (Sardella laten starten, waar is Delcroix?).

Nee een spits kan dit alles niet oplossen

Ge kunt nu weer gaan focussen op die individuele fouten maar Union speelt met onder andere twee dierentemmers, vier straathoekwerkers en een tweedejaars student pol&soc in de basis. Mazzu is een coach en Kompany is dat niet, simpeler kan het niet zijn.

Wel een mooi openingsweekend. Natte dweil Butez drie in zijn mandje, natte dweil Bodart de gelijkmaker grotendeels op zijn kap en barman Kompany zo onderuit tegen een tweedeklasseploeg. Teken ik elke week voor.
schitterend

Ik kan het hier dus echt van krijgen hè. Je hebt nu zoveel spelers voor de korte ruimte. Refaelov, verschaeren, El hadj. En nog dat valt zo uitrekken en breed houden. Daar zijn dat de spelers niet voor. Amuzu is ook snel op de korte ruimte, die moet je nie altijd langs de zijlijn diep sturen.

En gewoon in 1-2 rijden spelen en VOORUIT voetballen

Terug
Bovenaan