Jupiler Pro League 2021-2022

Kums is zelfs geen basisspeler meer (en terecht). Hein is fan van een grijze speler zoals De Sart.
Mja, Hein. Hoelang gaat die nog teren op die lucky titel met KAA Gent?
Geflopt bij Genk, geflopt bij Anderlecht, nu terug aan het floppen bij Gent.
Thorup ontslaan moet wel de grootste blunder van de laatste 10 jaar geweest zijn bij jullie toch?

Was gewoon goed hoor. Niet uitstekend, maar dat kan je ook nog niet verwachten gezien zijn gebrek aan matchritme. Maar hij bracht wel iets extra.

Hoe zit het eigenlijk qua zijn contract? Betalen jullie die volledig en mag die dus volgende week meedoen?

Mja, Hein. Hoelang gaat die nog teren op die lucky titel met KAA Gent?
Geflopt bij Genk, geflopt bij Anderlecht, nu terug aan het floppen bij Gent.
Thorup ontslaan moet wel de grootste blunder van de laatste 10 jaar geweest zijn bij jullie toch?
Je mag zeggen wat je wil. Maar een lucky titel was dat toch niet. Als je een middelmatige ploeg zo laat voetballen (positief aanvallend en fysiek sterk) als een hecht team heb je de titel niet gestolen. Ok, de tegenstand was zoekende maar dat doet voor mij geen afbreuk van het geleverde werk van Hein dat jaar.

Ik denk dat HVH ook gewoon een goede coach is, maar die is zo op handen gedragen geweest door de pers en zijn vrienden dat die de zelfreflectie mist die hij na zijn ontslag in Genk wel had. Toen heeft die zichzelf scherp gezet en een opwaarts parcours gestart dat met die titel eindigde. Daarna is die zichzelf een beetje te goed beginnen vinden. Terug naar de basis en dan komt die er wel weer.

We hebben net een 19-jarige rechtsback gehuurd van Sheffield United, en er zou een 18-jarige spits van hun ook gehuurd worden.
We hebben ook een 21-jarige linkshalf uit de Franse 3e klasse opgepikt.

Last but not least zijn we in vergevorderde gesprekken om een 25-jarige Schotse spits over te nemen van Dundee.

Er gaan geruchten dat we interesse hebben om Kagelmacher terug te halen uit Uruguay en dat we Lamkel Ze willen huren van Antwerp. Zieliger kan het niet.

Dus ja, transfers, maar niet het soort speler dat je nodig hebt. Teveel buitenlandse jonkies met de hoop om ze binnen 2-3 jaar door te kunnen verkopen voor 5 miljoen euro, en te weinig routiniers en mensen met ervaring in 1A. Wij hebben een creatieve aanvallende middenvelder of schaduwspits nodig, zoals Tarik Tissoudali vorig seizoen, als je door het midden wil spelen, of deftige wingers als je langs de flank wil spelen. Helaas hebben we geen van beiden tegenwoordig. Sanyang laat enkele flitsen zien maar toch te weinig om op te bouwen, en je hebt nog altijd een goeie tweede winger nodig naast hem.
trust the process

Hoe zit het eigenlijk qua zijn contract? Betalen jullie die volledig en mag die dus volgende week meedoen?

Ik dacht dat ik op blauwwit, gelezen had dat Genk nog een deel van zijn loon moet betalen. Maar niet 100% zeker van.

Edit: Daar net even gaan terug lezen. Mag dus WEL meedoen tegen ons.

Je mag zeggen wat je wil. Maar een lucky titel was dat toch niet. Als je een middelmatige ploeg zo laat voetballen (positief aanvallend en fysiek sterk) als een hecht team heb je de titel niet gestolen. Ok, de tegenstand was zoekende maar dat doet voor mij geen afbreuk van het geleverde werk van Hein dat jaar.
Ik denk dat HVH ook gewoon een goede coach is, maar die is zo op handen gedragen geweest door de pers en zijn vrienden dat die de zelfreflectie mist die hij na zijn ontslag in Genk wel had. Toen heeft die zichzelf scherp gezet en een opwaarts parcours gestart dat met die titel eindigde. Daarna is die zichzelf een beetje te goed beginnen vinden. Terug naar de basis en dan komt die er wel weer.
Met beide akkoord, want ziet echt wel voetbal ook en kan een ploeg echt wel zetten en motiveren denk ik.

Maar, wel eerder uit een underdog positie, als er niets echt moet, en draai of keer hoe je het wilt, maar sinds zijn titel met Gent (toen nog underdog, nu niet meer ondanks alles) verwacht iedereen dat hij het doet/bevestigt en dat is vooralsnog nog altijd niet echt gelukt. Oké, het is mss altijd wel iets bij die ploegen, maar toch.

Dus lucky titel, ja en neen. Oververdiend dat seizoen zeker, maar alles viel wel perfect in elkaar dat jaar, wat ie nadien niet meer kon herhalen.

Misschien mijn Blauw-Zwarte bril (of mijn geheugen dat mij in de steek laat) maar wij hadden toch echt heel het seizoen op kop gestaan toen? Herinner mij nog die kutgoal van Raman in de slotfase in de PO's :sop:

Trauma's :p

Ok ja, gewook best wel verdiend dan, zeker niet lucky alvast qua seizoen dat ze draaiden.
Maar hadden het "geluk" dat wij daar heel lang op 3 fronten meespeelden waardoor het vat wel op aant geraken was. En dat hoort ook bij het "alles viel perfect in elkaar" gedeelte :p

Met beide akkoord, want ziet echt wel voetbal ook en kan een ploeg echt wel zetten en motiveren denk ik.

Maar, wel eerder uit een underdog positie, als er niets echt moet, en draai of keer hoe je het wilt, maar sinds zijn titel met Gent (toen nog underdog, nu niet meer ondanks alles) verwacht iedereen dat hij het doet/bevestigt en dat is vooralsnog nog altijd niet echt gelukt. Oké, het is mss altijd wel iets bij die ploegen, maar toch.

Dus lucky titel, ja en neen. Oververdiend dat seizoen zeker, maar alles viel wel perfect in elkaar dat jaar, wat ie nadien niet meer kon herhalen.
Het falen van Hein bij genk is dat hij toen gewoon een systeem wou spelen waar hij de spelers niet voor had.
Bij RSCA kwam hij bij een ploeg terecht waar weinigen iets deftigs hebben van kunnen maken en waar het intern rommelde langs alle kanten.

Maar het klopt dat hij zich niet meer in vraag stelt en de arrogantie enorm is. Bij AA Gent kon hij vorig jaar nog veel op de kern en scouting steken, maar als het nu niet beter loopt heeft hij toch wel dik probleem. De start is alvast niet veelbelovend.

Misschien mijn Blauw-Zwarte bril (of mijn geheugen dat mij in de steek laat) maar wij hadden toch echt heel het seizoen op kop gestaan toen? Herinner mij nog die kutgoal van Raman in de slotfase in de PO's :sop:

Trauma's :p
Met de komst van Simon hadden ze toen na nieuwjaar wel enorme energiestoot gekregen in hun spel. Bovendien bekijkt iedereen Kums als architect van die ploeg terwijl dit voor mij toch overduidelijk Neto was. Spijtig van zijn blessures want wat een heerser was dat toen.

Hein moet ook eens sneller durven wisselen. Die wacht bijna altijd tot rond de 80e minuut om in te grijpen.

Kums heb ik altijd al een fraud gevonden :unsure: Bij KAA Gent vond ik dat ook zeker niet de beste toen in dat kampioenenelftal.

HVH is geen afschuwelijke coach maar gewoon veel te star. Soms kan ik het wel knap vinden als een coach zijn systeem er in slijpt, maar HVH heeft echt moeite om zich aan te passen aan zijn groep. Hij heeft gewoon niet de spelers om te doen wat hij wilt doen maar probeert het toch.

Die titel met Gent was lightning in a bottle gewoon. En het kan overal en altijd tegenvallen in het voetbal maar als ge valt of staat met uw enige manier van voetballen, dan hebt ge veel meer kans op falen. Het helpt ook niet als uw bestuur niet meer met dezelfde regelmaat als voordien dealtjes binnenslepen.

Bestuur van Gent mag inderdaad ook wel eens in de spiegel kijken. Vorig jaar hebben ze geluk gehad dat er geen publiek toegelaten was, maar nu...

Gaan ze daar niet doen he. Die voorzitter heeft toch in het begin van het seizoen toch een 7minuten durende monoloog afgestoken dat de pers eigenlijk geen kritiek mag geven. Dus volgens mij denkt hij dat ze daar echt goed bezig zijn.

Gaan ze daar niet doen he. Die voorzitter heeft toch in het begin van het seizoen toch een 7minuten durende monoloog afgestoken dat de pers eigenlijk geen kritiek mag geven. Dus volgens mij denkt hij dat ze daar echt goed bezig zijn.
Yeah, zo delusional zijn ze eigenlijk wel.
Maar ik aangezien ik van Gent ben ken ik wel wat KAA Gent fans en de meeste zijn toch echt aan het schuimbekken bij de huidige werking van het bestuur. Feit dat Bayat ook half die club om zeep aan het helpen is doet nog het meeste pijn denk ik

Terug
Bovenaan