Jupiler Pro League 2021-2022

Butez is geen betrouwbaar stuk om kampioen te spelen. Jammer voor die jongen maar daarvoor komt hij gewoon te kort. Proficiat aan Charleroi die mij een zeer goede indruk nalieten, ik had meer van onze ploeg verwacht de vorm en de lijnen moeten nu toch stilletjes aan duidelijk gaan worden. Je kan je niet blijven verstoppen achter te late transfers & niet volledige kern. Daar blijf ik een beetje op mijn honger zitten voor een trainer die toch heel de voorbereiding heeft gedaan...

Butez is geen betrouwbaar stuk om kampioen te spelen. Jammer voor die jongen maar daarvoor komt hij gewoon te kort. Proficiat aan Charleroi die mij een zeer goede indruk nalieten, ik had meer van onze ploeg verwacht de vorm en de lijnen moeten nu toch stilletjes aan duidelijk gaan worden. Je kan je niet blijven verstoppen achter te late transfers & niet volledige kern. Daar blijf ik een beetje op mijn honger zitten voor een trainer die toch heel de voorbereiding heeft gedaan...
Op vier weken bouw je echt geen ploeg, der zijn er ook die nog maar 70min aankunnen. Het zal voor jullie zaak zijn nu zoveel mogelijk punten te pakken en dat goed voetbal komt wel nu mag je nog niet te streng zijn.

Op vier weken bouw je echt geen ploeg, der zijn er ook die nog maar 70min aankunnen. Het zal voor jullie zaak zijn nu zoveel mogelijk punten te pakken en dat goed voetbal komt wel nu mag je nog niet te streng zijn.
Hij heeft een hele voorbereiding met de kern. Ik heb begrip voor het feit dat er laatkomers zijn maar na 6 weken voorbereiding en 4 de match opweg mag het toch een beetje in opwaartse lijn gaan? Ik zie het systeem niet? De laet centraal blijven posten terwijl hij daar te kort komt... Waarom hebben we die voorbereiding anders? Dan lijkt het een soort bezigheidstherapie..

Jammer dat het int dudenpark nog geen 2 of 3 nul staat. Voor de rest alles onder controle. Mooie goal wel met Vanzeir 😊😎

Binnen 2 weken ben ik eindelijk uit verlof en kan ik aanwezig zijn 😁

Kortrijk is echt kletsen aan't krijgen. Benieuwd hoelang Union deze prestatie kan volhouden, maar zonder een uitgaande transfer in de komende 2 weken zie ik ze wel het record breken van best presterende promovendus.

Jammer dat het int dudenpark nog geen 2 of 3 nul staat. Voor de rest alles onder controle. Mooie goal wel met Vanzeir 😊😎

Binnen 2 weken ben ik eindelijk uit verlof en kan ik aanwezig zijn 😁
Hoeveel man zouden jullie trekken ? nu was die tribune aan de overkant goed gevuld. En hoeveel away supporters laten jullie toe ?

Hoe slecht was KVK daarnet. Heb er geen woorden voor, zat echt niets in :(.

Onze spits Gueye was blijkbaar te laat en mocht daardoor niet mee naar Union. Elsner besliste dan maar om met 5 vanachter te spelen omdat we geen spits meer hadden die kon starten :unsure:

Boeken toe, gewoon niet genoeg kwaliteit. Keita weer zowat het enige lichtpunt, samen met Cenk.

Kansloos. En laat ons hopen dat Henry zo snel mogelijk vertrekt want Mercier ziet niemand anders meer lopen momenteel.

Met momenten wel sterk genk, al legde ohl soms weinig in de weg. Voor mij de titelfavoriet .
- sterke verdediging
- veel wisselmogelijkheden op het middenveld
- aanvallend heel sterk ito, bongonda en onouachu..

Frey een gescheurde mediale band. 12 tot 15 weken out. Kak.
Enkel Eggestein en eventueel Balikwisha als alternatief voor de spits wat te weinig is gezien de drukke kalender de komende 3 maand.
Benieuwd of er nog iemand bij komt dan.

Terug
Bovenaan