Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wees al blij dat die achterlijke puntenhalvering gaat verdwijnen.
dat punt zal van toepassing zijn op 1/4 van de competitie. niet echt relevant op de 12 anderen. en aangezien wij tegenwoordig een PO2-ploeg zijn...
Nee he. Plaatsen 5 tot 10 moeten al een match minder spelen dan plaatsen 11 tot 14. En dan kom je als bv 5e uit tegen de winnaar van de 12e tegen de 13e. De punten die je haalde in't reguliere seizoen zorgen er dus voor dat je een goede of minder goede ranking hebt en een goede of minder goede tegenstander tegenkomt in de bracket.
maar als je een slechte dag hebt, ben je de eerste speeldag uit geschakeld.
Mechelen, nu 2de in PO2, zou uitgeschakeld zijn door STVV, bvb.

en wat als je 3x verlengingen moet spelen?

Er bestaat een formule een formule met playsports in, maar DAZN is zo ongebruiksvriendelijk (geen mogelijkheid tot meerdere schermen op het moment) dat ze je verplichten om toch via de tv-provider te gaan. Eigenlijk echt triest.

Tv vlaanderen jongens... 15 euro per maand, kan 2 treams tegelijk (dus je kan perfect account delen met een maat) en is via website of app te bekijken. Nen hoop andere normale zenders die krijg je als bonus er bij...

Tv vlaanderen jongens... 15 euro per maand, kan 2 treams tegelijk (dus je kan perfect account delen met een maat) en is via website of app te bekijken. Nen hoop andere normale zenders die krijg je als bonus er bij...
Hoe is de beeldkwaliteit daar nu van? Al veel gemengde commentaar over gehoord ...

Hoe is de beeldkwaliteit daar nu van? Al veel gemengde commentaar over gehoord ...

Is dat tegenwoordig niet al een stuk beter als vroeger?

Maar dan lees ik op hun website: "De beeldresolutie is in hd en 700p. De bitrate is 4000kbps, maar je kan deze beeldkwaliteit verlagen in je instellingen."
Als dat moest kloppen is dat nog steeds iets van de oude stempel. Met zo'n lage bitrate...
Maar dan lees je ergens anders op hun website weer dat je in de app kan kiezen tussen lage kwaliteit en "uitstekende" kwaliteit en alles daartussen.
Erg transparant zijn ze daar precies niet in.

Ik vind wel opvallend dat ze nu die punten halveren nadat Club er een enorm voordeel heeft gedaan.
Wij zijn al sinds de oprichting tegen de punten halvering .ik dacht rsca ook

Wat maakt dat uit?
Tgoh, of dat effectief veel invloed heeft gehad op het resultaat durf ik niet te stellen, maar het is wel zo dat Gent al een tijdje kon toewerken naar deze wedstrijd, terwijl Genk pas sinds vorige week zeker was van die extra wedstrijd om Europees. Daar zit toch wel degelijk een verschil in voorbereiding in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan