Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kom, niet teveel zeveren. Waarom reageer je alsof ik daarover zit te klagen? Wie zijn fout is wat? Elke situatie is anders en ik geef gewoon feitelijke info.
Je moet rekening houden met file op de ring van Brussel, ja zelfs in het weekend, zeker met rotweer, en vooral als er gelijktijdig een concert in Vorst nationaal is bijvoorbeeld. Dus volkomen logisch dat er wat marge genomen wordt.
Ja je kan ook met het openbaar vervoer gaan. Maar dan heb je voor ongeveer dezelfde prijs minder comfort, een verplichte overstap, en vooral op de terugweg wordt het heel gezellig rond middernacht in de metro in Anderlecht en een overstap in pakweg Brussel-Zuid.
En op de terugweg ben je gewoon even snel met de supportersbus als met de metro+trein. Dus volkomen logische optie om die supportersbus te nemen en ervan te genieten.
Je kan ook de auto nemen en net voor de match naar binnen rushen en veel minder tijd kwijt zijn. Even goed mogelijk. Ik gaf gewoon maar aan dat best wat mensen wel zolang onderweg zijn en dat dat heus niet zo gek is.
Verwarrend genoeg als er iemand anders tussen je oorspronkelijke discussie komt fietsen, dat geef ik toe.Kom, niet teveel zeveren zegtem dan. Om er dan een hele boterham aan vast te hangen.
Het gaat over 16h matchen, dus dat scenario om middernacht in de metro of't station zal al niet voorkomen.
En ja, je haalt allemaal valabele punten aan. Maar.. daar kiest men zelf voor en hoeft men niet voor op de kalendercommissie of DAZN te schieten. Je weet wel, daar waar de discussie over ging waar je op reageerde. Je bent enkel 3 uur "kwijt" als je zelf kiest voor al die randactiviteiten ipv gewoon zelf rustig naar't stadion te trekken.
Ik snap niet in welke wereld ge zelf leeft als je denkt met die fysieke paraatheid een kans te maken om iemand te overtuigen...Dit kan toch niet he
Volledig akkoord dat de refs niet consistent waren, waarbij Genk tijdens de PO's heel veel pech had. Maar het geheugen van iedere supporter is selectief. Zo was er vorig jaar een penalty die je gekregen hebt in deze match (https://www.proleague.be/videos/samenvatting-krc-genk-cercle-brugge-2024-2025-ruwiiz6ajlm) + rode kaart die ook zeer licht was. Over de penalty werd zelfs voor de aanvang van de play-offs gezegd dat deze niet meer zou gefloten worden.Vandenbempt toch één van de weinigen die redelijk consistent aanhaalt hoe de ref zowel het afgelopen seizoen als in 2023 een belangrijke factor was. In het afgelopen seizoen was er meer aan de hand dan enkel de ref, maar de weerbaarheid van onze jonge groep gaat niet geholpen zijn door de consequente inconsistentie die we zagen in enkele matchen. Maar in 2023 kost die ons vlakaf de titel.
Nu, hij haalt het aan. Joos haalde het aan tijdens de PO's. Maar of dat veel gaat veranderen? De berusting onder zowat alle fans op dat vlak is wel heel groot alleszins.
Volledig akkoord dat de refs niet consistent waren, waarbij Genk tijdens de PO's heel veel pech had. Maar het geheugen van iedere supporter is selectief. Zo was er vorig jaar een penalty die je gekregen hebt in deze match (https://www.proleague.be/videos/samenvatting-krc-genk-cercle-brugge-2024-2025-ruwiiz6ajlm) + rode kaart die ook zeer licht was. Over de penalty werd zelfs voor de aanvang van de play-offs gezegd dat deze niet meer zou gefloten worden.
Er zijn drie voorbeelden die men aanhaalt in ons voordeel. Twee ervan waren correct, maar licht. En zo hebben we er ook genoeg tegen gekregen, oa één die de halve finale van de beker uiteindelijk besliste. En één ervan was flagrant belachelijk (de goal van Bangoura op STVV) en die lag volledig aan DAZN en de schandalige beelden die ze gaven. Daar tegenover staat wel heel wat anders, zeker tijdens de PO's.Ja, dat begrijp ik. Het enigste nadeel is dat de pers zeer selectief is in de bekeken matchen en in de besproken fases.Soit, het was niet mijn intentie om een discussie te hebben over individuele beslissingen. Dan had ik wel meer geraged tijdens de PO's hier. Ik wilde vooral aanhalen dat ondanks de nutteloosheid ik het wel "fijn" vind dat de pers dat niet ontgaan is. Als zij het al zelfs zagen...
Ja, dat begrijp ik. Het enigste nadeel is dat de pers zeer selectief is in de bekeken matchen en in de besproken fases.
Ik zou gewoon hopen dat er in het algemeen, vanuit de pro league, een hoger niveau is qua communicatie over waarom bepaalde beslissingen genomen worden, op het moment zelf (dus communicatie VAR + REFs vrijgeven + tonen op scherm in stadion/op TV). Nu heb ik vaak het gevoel dat ze in de 'nabespreking' in het weekend van de Pro League, gewoon vertellen wat de beslissing kan staven.
Dolberg ook out met zijn knie. Camara spierblessures. Dat heb je als je niks doet aan uw medische staf na vorig jaar. Als het zo verder gaat, moet ik zelf niks zien dit jaarOnze nieuwe verdediger Keita al direct 3 maanden geblesseerd, man man man![]()

Sukkelde Dolberg vorig jaar ook al niet met zijn knie? Of heb ik dat mis op?Dolberg ook out met zijn knie. Camara spierblessures. Dat heb je als je niks doet aan uw medische staf na vorig jaar. Als het zo verder gaat, moet ik zelf niks zien dit jaar![]()
Klopt, en het is blijkbaar ook weer dezelfde knie.Sukkelde Dolberg vorig jaar ook al niet met zijn knie? Of heb ik dat mis op?