Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoogst ongelukkig idd. Kaatsen ging wel goePromise precies nog niet echt in vorm als sporza.be moogt geloven
Ik was wel aangenaam verrast eigenlijk. Tactisch stond het goed en meer inzet dan vorig jaar.Puntje had ik wel voor getekend. Union was wel de beter ploeg vandaag, bij ons nog werk aan de winkel.
Ik niet. Ik wacht ook af ipv een jaar vast te hangen bij DAZN. Eerste deel competitie is toch niet zo belangrijk door die PO om te volgenhebben jullie dan toch een DAZN abo genomen? indien ja, ga je dan nog extra telent/proximus nemen voor Europese matchen?
volgens interview met Parys in hln is DAZN verplicht om deal met andere providers te sluiten dus ik wacht nog effe
En het zoontje die trots de papa nadoet...triestig.1 wedstrijd ver en we zitten alweer met een racisme-gevalOngelofelijk.
Idd, snap ik helemaal niets van, was toch overduidelijk gewoon de bal er uit slaan - als dat uit een (stomme) reactie is of niet, hier kan je toch geen medelijden mee hebben?Waarom krijgt Janssen geen rood bij die penalty fase?
Slaat gewoon de bal uit doel
Dat is echt nog het ergste. Triestig is inderdaad het juiste woord. Wel goede en ondubbelzinnige communicatie en veroordeling door de club.En het zoontje die trots de papa nadoet...triestig.
Janssen probeert de bal te controleren met zijn lichaam en die komt vervolgens op zijn arm terecht. VAR ziet het als 'not deliberate' wat mij ook een correcte interpretatie lijkt. Het is zeker hands want Janssen maakt zijn lichaam onnatuurlijk breder maar bij 'deliberate' denk ik eerder aan bv. Suarez op het WK.Waarom krijgt Janssen geen rood bij die penalty fase?
Slaat gewoon de bal uit doel
Where a player denies the opposing team a goal or an obvious goal-scoring opportunity by committing a deliberate handball offence, the player is sent off wherever the offence occurs (except a goalkeeper within their penalty area).
Where a player denies the opposing team a goal or an obvious goal-scoring opportunity by committing a non-deliberate handball offence and the referee awards a penalty kick, the offender is cautioned.
Janssen probeert de bal te controleren met zijn lichaam en die komt vervolgens op zijn arm terecht. VAR ziet het als 'not deliberate' wat mij ook een correcte interpretatie lijkt. Het is zeker hands want Janssen maakt zijn lichaam onnatuurlijk breder maar bij 'deliberate' denk ik eerder aan bv. Suarez op het WK.
Janssen doet duidelijk een poging om de bal met zijn borst te controleren; geen 'deliberate' handspel dus en geen rood.Heb je de beelden gezien? Hij slaat de bal gewoon weg.
De beweging met die arm is toch echt wel niet iets wat je doet om een bal op de borst te nemen.Janssen doet duidelijk een poging om de bal met zijn borst te controleren; geen 'deliberate' handspel dus en geen rood.
Normaal is het 2 schermen op dezelfde wifiÉén abo delen zal het worden voor vele, denk ik. Met je telefoon kan je het toch casten naar elke moderne tv. Dus iedere week bij een ander thuis maar met maar 1 abo