Jupiler Pro League 2025-2026

Joengens toch. Penalty zelf missen, praktisch niks weggeven maar uzelf den das omdoen met muur die zo opengaat zoals Moses de zee opendeed

hebben jullie dan toch een DAZN abo genomen? indien ja, ga je dan nog extra telent/proximus nemen voor Europese matchen?

volgens interview met Parys in hln is DAZN verplicht om deal met andere providers te sluiten dus ik wacht nog effe

hebben jullie dan toch een DAZN abo genomen? indien ja, ga je dan nog extra telent/proximus nemen voor Europese matchen?

volgens interview met Parys in hln is DAZN verplicht om deal met andere providers te sluiten dus ik wacht nog effe
Ik niet. Ik wacht ook af ipv een jaar vast te hangen bij DAZN. Eerste deel competitie is toch niet zo belangrijk door die PO om te volgen

Waarom krijgt Janssen geen rood bij die penalty fase?

Slaat gewoon de bal uit doel
Idd, snap ik helemaal niets van, was toch overduidelijk gewoon de bal er uit slaan - als dat uit een (stomme) reactie is of niet, hier kan je toch geen medelijden mee hebben?
En die scoort dan nog die vrije trap, dat ze bij Union daar niet razend over zijn?

Waarom krijgt Janssen geen rood bij die penalty fase?

Slaat gewoon de bal uit doel
Janssen probeert de bal te controleren met zijn lichaam en die komt vervolgens op zijn arm terecht. VAR ziet het als 'not deliberate' wat mij ook een correcte interpretatie lijkt. Het is zeker hands want Janssen maakt zijn lichaam onnatuurlijk breder maar bij 'deliberate' denk ik eerder aan bv. Suarez op het WK.

Where a player denies the opposing team a goal or an obvious goal-scoring opportunity by committing a deliberate handball offence, the player is sent off wherever the offence occurs (except a goalkeeper within their penalty area).

Where a player denies the opposing team a goal or an obvious goal-scoring opportunity by committing a non-deliberate handball offence and the referee awards a penalty kick, the offender is cautioned.

Janssen probeert de bal te controleren met zijn lichaam en die komt vervolgens op zijn arm terecht. VAR ziet het als 'not deliberate' wat mij ook een correcte interpretatie lijkt. Het is zeker hands want Janssen maakt zijn lichaam onnatuurlijk breder maar bij 'deliberate' denk ik eerder aan bv. Suarez op het WK.

Heb je de beelden gezien? Hij slaat de bal gewoon weg.

Terug
Bovenaan