Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die fout ni fluiten is de fout van de ref heDie al dan niet fout is ook gewoon een eerdere fase en mag je niet op terugkeren. Anderlecht speelt door, Genk speelt door.
Jullie bleven toch ook in balbezit?Die fout ni fluiten is de fout van de ref he
Ik heb het niet over wat erna gebeurd he , ge zijt al gretig met alles te fluiten en ne slag in Saliba zen gezicht gade ni fluitenJullie bleven toch ook in balbezit?
Jullie bleven toch ook in balbezit?
Die buitenspellijn wil ik nu toch graag eens zien.
Als je de lijn op Sporza rustig bekijkt. Is de lijn getrokken halverwege de arm en niet op de schouder. Als die lijn doorgaat vanaf de schouder is het buitenspelHebben ze net laten zien.
Hey zijn schouder zat net verder
Zou het kunnen, ik denk even luidop, dat de scheidsrechter de fase niet 100% correct heeft beoordeeld? Het is ook niet dat die van Genk hem geslagen heeft zoals ik hier al moest lezen en ook het bloed niet heeft gezien?Llasana had toch geen duidelijke controle over de bal hè, die zat in duel en Genk wint daar de bal en schakelt meteen om.
En een blessure aan het hoofd (aangezicht) is toch match ff stilleggen voor verzorging?
Die lijn staat verkeerd hè. Op de knie correct maar op de Anderlecht speler echt niet
Toen ik zei geslagen bedoelde ik uiteraard dat hij de wapperende arm van de Genk-speler tegen zijn gezicht heeft gekregen hé, geen vuistslag of iets dergelijk natuurlijk, dat leek me evident.Zou het kunnen, ik denk even luidop, dat de scheidsrechter de fase niet 100% correct heeft beoordeeld? Het is ook niet dat die van Genk hem geslagen heeft zoals ik hier al moest lezen en ook het bloed niet heeft gezien?
Zou het kunnen, ik denk even luidop, dat de scheidsrechter de fase niet 100% correct heeft beoordeeld? Het is ook niet dat die van Genk hem geslagen heeft zoals ik hier al moest lezen en ook het bloed niet heeft gezien?