Jupiler Pro League 2025-2026

En vorig seizoen had je Premier League bij Dazn (duurste abo), en dat is ook gedaan nu.

Sowieso. Ik heb mijn abbo al opgezegd op sports
Ik ook, na de laatste playoff wedstrijd -> waarom zou je playsports nemen zonder de JPL?

Voor ne keer heeft Telenet ook niet moeilijk gedaan, meestal is zo'n abo opzeggen = telefoontje met gezaag van hen van waarom je wil opzeggen

Ik ook, na de laatste playoff wedstrijd -> waarom zou je playsports nemen zonder de JPL?

Voor ne keer heeft Telenet ook niet moeilijk gedaan, meestal is zo'n abo opzeggen = telefoontje met gezaag van hen van waarom je wil opzeggen
ik neem voornaamste voor Premier League eerlijk gezegd :unsure:

Ik zeg dat elk jaar op na de laatste match. Nooit problemen mee gehad. Als je dat dan terug neemt , is dikwijls de eerste en of 2de maand ook terug gratis. Zo bespaar je daar wel een beetje op

Toch echt vreselijk wat voor een vlaai van diarree Wilmots op zijn legendarische spelerscarrière heeft gelegd.

Zo een geliefde speler, zo een regelrechte ramp op elk ander vlak. Iemand die zichzelf compleet overschat.

Wat heeft Wilmots hier mee te maken? Is toch een besparing op personeel, wat heeft de sportief directeur daar mee te zien?

Maar Standard heeft reeds meer dan 4 miljoen euro op de transfermarkt uitgegeven, in zo'n nauwe schoentjes zullen die daar toch niet zitten zeker?

Terug
Bovenaan