Sowieso. Ik heb mijn abbo al opgezegd op sportsIk denk vooral heel slecht voor Telenet/Proximus. Die gaan toch veel geld mislopen als DAZN niet meer via hun beschikbaar is.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sowieso. Ik heb mijn abbo al opgezegd op sportsIk denk vooral heel slecht voor Telenet/Proximus. Die gaan toch veel geld mislopen als DAZN niet meer via hun beschikbaar is.
Ik ook, na de laatste playoff wedstrijd -> waarom zou je playsports nemen zonder de JPL?Sowieso. Ik heb mijn abbo al opgezegd op sports
ik neem voornaamste voor Premier League eerlijk gezegdIk ook, na de laatste playoff wedstrijd -> waarom zou je playsports nemen zonder de JPL?
Voor ne keer heeft Telenet ook niet moeilijk gedaan, meestal is zo'n abo opzeggen = telefoontje met gezaag van hen van waarom je wil opzeggen

beiden bij mij. Na afloop van competitie zeg ik ook altijd af (via telenet-app gaat dat vlot)ik neem voornaamste voor Premier League eerlijk gezegd![]()
Ik zeg dat elk jaar op na de laatste match. Nooit problemen mee gehad. Als je dat dan terug neemt , is dikwijls de eerste en of 2de maand ook terug gratis. Zo bespaar je daar wel een beetje opIk ook, na de laatste playoff wedstrijd -> waarom zou je playsports nemen zonder de JPL?
Voor ne keer heeft Telenet ook niet moeilijk gedaan, meestal is zo'n abo opzeggen = telefoontje met gezaag van hen van waarom je wil opzeggen
Wilmots aanstellen. Dan weet je toch al meer dan genoegStandard communiceert enkel nog in het frans, wat een debiele beslissing is dat nu weer![]()

Volgende aankondiging getekend door Wilmots, notre cochon de combatStandard communiceert enkel nog in het frans, wat een debiele beslissing is dat nu weer![]()

Wilmots moet ergens van betaald wordenBlijkbaar hebben ze wegens besparingen de enige Nederlandssprekende werknemer ontslagen...
Voor 4 miljoen krijg je tegenwoordig zelfs geen ezel meer gedekt.Maar Standard heeft reeds meer dan 4 miljoen euro op de transfermarkt uitgegeven, in zo'n nauwe schoentjes zullen die daar toch niet zitten zeker?
Ik kost veel minder hoorVoor 4 miljoen krijg je tegenwoordig zelfs geen ezel meer gedekt.

Ik vind het wel een beetje te clean en inspiratieloos. En €90, toch absurd dat dat nog massaal gekocht wordt die shirts.Club away wit met licht blauw.
Ik vind het ook maar niks dar lichtblauw op wit nehIk vind het wel een beetje te clean en inspiratieloos. En €90, toch absurd dat dat nog massaal gekocht wordt die shirts.