Jupiler Pro League 2025-2026

Het is niet de eerste keer dat dit gebeurd. Blijkbaar had die bij zijn vorige ploeg ook al eens zo een transferitis opgelopen met een heel farce tot gevolg. Las ik in Zwitserse media

Dat zijn dan prof spelers...Club is nog altijd zijn werkgever die hem betaald.
Zolang die in brugge is moet die hem gedragen.

Dat zijn dan prof spelers...Club is nog altijd zijn werkgever die hem betaald.
Zolang die in brugge is moet die hem gedragen.
Werkgever is niet hetzelfde als eigenaar van een totale persoon. Als een speler zijn droomclub zich komt aanmelden weet je dat het moeilijk wordt. Zeker als geen andere club aan komt hollen.

Werkgever is niet hetzelfde als eigenaar van een totale persoon. Als een speler zijn droomclub zich komt aanmelden weet je dat het moeilijk wordt. Zeker als geen andere club aan komt hollen.
Je moet je natuurlijk nog altijd schikken naar wat je werkgever van je verwacht volgens je contract. Anders neem je ontslag. Gewoon weigeren te doen wat er van je verlangd wordt omdat je in een andere fabriek wil gaan werken, gaat nergens zomaar lukken.

Je moet je natuurlijk nog altijd schikken naar wat je werkgever van je verwacht volgens je contract. Anders neem je ontslag. Gewoon weigeren te doen wat er van je verlangd wordt omdat je in een andere fabriek wil gaan werken, gaat nergens zomaar lukken.
Zullen ze niet graag hebben bij Brugge als die ontslag zou nemen met de wet van 78 of Diarra arrest.

Be careful what you wish for cuz you just might get it

Inderdaad. Dergelijke gedrag vertonen is sowieso nooit gewenst, maar al helemaal absurd na amper één seizoen.

Scherpe eerste helft van Tzolis, maar voor de rest mist Brugge Jashari duidelijk wel. Reis nog wat onzichtbaar, maar da's misschien wel normaal.

Heb het eigenlijk wel gehad met Vanaken. 10 jaar bij Club en de JPL terroriseren is toch mooi geweest, kan die niet naar de zandbak ofzo?

Kan je niet vergelijken he. Ik kan ontslag nemen en volgende maand ergens anders werken zonder dat mijn ex-werkgever iets moet hebben van mijn nieuwe werkgever.

Als Jashari als klein ventje al droomde van AC Milan en dat wordt hem nu door de neus geboord ondanks haast recordbedragen die worden geboden en geen andere clubs die interesse hebben... Dan maak je het moeilijk voor jezelf als Club zijnde. Oftewel heb je van op voorhand of recent met Jashari afgesproken wat schappelijk van prijs is oftewel zit je nu in deze frustrerende situatie.

Ik wil jou wel eens horen als je ergens anders kan gaan werken voor 2-10x het loon, bij je droomwerkgever en je huidige werkgever houdt je tegen...

Klopt. Voor dit geld en enkel Belgisch voetbal te volgen zal ik nooit overstappen naar die DAZN app. Slechte beeldkwaliteit en omkadering dan nog naast me neergelegd.

Of er komt nog een akkoord met een provider en ik kijk terug voetbal of ik spendeer meer tijd aan series en films. Maar DAZN komt hier niet in huis
Ik heb gisteren een account aangemaakt op DAZN en de supercup eens als test bekeken. Ook wat vrij content op de app gezien.

Het is niet de eerste keer dat ik lees van slechte beeldkwaliteit maar heb daar nu eerlijk gezegd niets van gemerkt, haarscherp beeld.
Ik overweeg dus wel de overstap aangezien proximus het hoogst waarschijnlijk niet zal aanbieden. Ik hoopte ook op een pakket belgisch voetbal of iets dergelijke. Gisteren getwijfeld omdat het nog steeds kan dat ze een akkoord vinden. Nu vandaag dzn toch de keuze gemaakt DAZN te nemen is ineens die prono van 20 weg en is het 25 euro. Voor een jaar vast te hangen is dat wel goed doorgerekend me dunkt. Ik twijfel dan nog maar wat maar feit is dat ik geen uitmatchen doe en wel geen minuut wil lissen van men ploeg. Leggen ga ik toch doen, wil niet terug naar het radio tijdperk. Wel dubbel want eigenlijk zijn het grotendeels ook de rechtenhouders die dwaze uren hebben doorgeduwd in onze competitie.

Ik heb gisteren een account aangemaakt op DAZN en de supercup eens als test bekeken. Ook wat vrij content op de app gezien.

Het is niet de eerste keer dat ik lees van slechte beeldkwaliteit maar heb daar nu eerlijk gezegd niets van gemerkt, haarscherp beeld.
Ik overweeg dus wel de overstap aangezien proximus het hoogst waarschijnlijk niet zal aanbieden. Ik hoopte ook op een pakket belgisch voetbal of iets dergelijke. Gisteren getwijfeld omdat het nog steeds kan dat ze een akkoord vinden. Nu vandaag dzn toch de keuze gemaakt DAZN te nemen is ineens die prono van 20 weg en is het 25 euro. Voor een jaar vast te hangen is dat wel goed doorgerekend me dunkt. Ik twijfel dan nog maar wat maar feit is dat ik geen uitmatchen doe en wel geen minuut wil lissen van men ploeg. Leggen ga ik toch doen, wil niet terug naar het radio tijdperk. Wel dubbel want eigenlijk zijn het grotendeels ook de rechtenhouders die dwaze uren hebben doorgeduwd in onze competitie.
Die zijn inderdaad nu al gestegen in prijs. 25 euro voor dit pakket is veel te veel geld zonder Europese competities en Engeland. Ik zou nog afwachten. Die kunnen niet zonder de providers. Als de competitie is gestart, gaat er enorm veel druk komen richting hen van de clubs, fans, en noem maar op. Want zoals het nu loopt, daar wordt geen enkele clubleider of sponsor blij van. Supercup bijvoorbeeld op het nieuws deze middag. Dat is gewoon een foto met de uitslag en dat is het. Niks visibiliteit. Dat kan onmogelijk blijven duren.

Op vtm wel gewoon de goals laten zien nochtans. Maar dat die korting nu weg is wel echt een scam, gisteren tijdens of voor de match reclame en er stond bij tot 31 augustus volgens mij. Ik had al gezocht maar online was nergens deftige info te vinden over hoe lang die actie liep. Transparantie is gewoon onbestaande, ik heb er geen problemen mee te betalen voor een product maar het woord louche lijkt voor dazn uitgevonden.

Op vtm wel gewoon de goals laten zien nochtans. Maar dat die korting nu weg is wel echt een scam, gisteren tijdens of voor de match reclame en er stond bij tot 31 augustus volgens mij. Ik had al gezocht maar online was nergens deftige info te vinden over hoe lang die actie liep. Transparantie is gewoon onbestaande, ik heb er geen problemen mee te betalen voor een product maar het woord louche lijkt voor dazn uitgevonden.
Ze hadden inderdaad gezegd tot 31 augustus. Wat weer laat zien wat voor een firma dat is. Eentje waar ik echt geen geld wil aan geven. Vraag het ook maar aan de Fransen wat ze daar vorig jaar mee hebben meegemaakt. Daar is DAZN na 1 seizoen uiteindelijk buiten gesmeten.

Ik heb deze middag vrt journaal gezien. Daar hebben ze geen beelden getoond

Zelfs hun eigen commentatoren worden gek van het bedrijf DAZN. Dazn veel teveel betaald voor die rechten, en Telenet en Proximus de laatste jaren ook.

Bon, als het niet opgelost raakt zal het een jaartje zonder rsca zijn. Voor het eerst sinds lang. Ik maak er mij toch alleen nog ziek in. Meer aandacht voor Ajax en Bayern.

Heb toch minder tijd door mijn werk komend seizoen. ;)

Terug
Bovenaan