Jupiler Pro League 2025-2026

Gent zet zijn goede reeks voort.
Voor de 4e keer op rij de openingsspeeldag tegen STVV verloren.
Na 7 wedstrijden zie ik ons 3/21 pakken.
En toch aan het balen dat ik niets gezien heb.
Hopelijk snel een akkoord met Proximus.

Op xG gewonnen, en ook int echt, maar daarmee is ook alles gezegd.
Best wel kapot gespeeld eerste helft, en goed weggekomen begin 2e helft (bedankt Simon).

Dan wel overgenomen en 2 "lucky" goals, maar goed, de wissels zijn redelijk goed uitgedraaid.

Op xG gewonnen, en ook int echt, maar daarmee is ook alles gezegd.
Best wel kapot gespeeld eerste helft, en goed weggekomen begin 2e helft (bedankt Simon).

Dan wel overgenomen en 2 "lucky" goals, maar goed, de wissels zijn redelijk goed uitgedraaid.
Inderdaad, wissels waren goed, nu toch hopen dat Ordonez en Onyedika willen blijven nog 1 seizoen

Spannendste competitie van Europa doet haar naam weer eer aan. Het puntentotaal van de leider en van de hekkensluiter scheelt slechts 3(!) punten.

Wel gewoon een heel leuke match. Genk toch wel sterker dan verwacht, hadden het zeer moeilijk met de pressing van hun. Hoop dat we Reis wat meer kunnen inpassen in het systeem want ik vind hem toch een leuke speler. Snap wel niet goed wat het plan is of was met Spileers soms op vreemde posities.

Gent zet zijn goede reeks voort.
Voor de 4e keer op rij de openingsspeeldag tegen STVV verloren.
Na 7 wedstrijden zie ik ons 3/21 pakken.
En toch aan het balen dat ik niets gezien heb.
Hopelijk snel een akkoord met Proximus.
alweer 3 goals tegen. Gentse Feesten, maar ni voor de gentenaars.

Nieuwe HLN voetbalpodcast: absoluut geen enkele meerwaarde vind ik: 45 minuten en het heeft uiteindelijk geen minuut feitelijk over de matchen gegaan, wel wat gezever over Jackers/Mignolet, het contract van V.Janssens en stukje over DAZN

Nu ja, sjotcast is ook verschrikkelijk slecht, dus blijft enkel Peter VDB over die op niveau is.

Nu ja, sjotcast is ook verschrikkelijk slecht, dus blijft enkel Peter VDB over die op niveau is.
VDB op niveau? :sop:

Toch ook zeer matige analist, die zich dan ook nog eens door persoonlijke banden laat beïnvloeden.

Nee, heel triestig, ons voetbalanalisten landschap. Vooral Verheyen een hele goeie. Maar voor de rest …

Toch ook zeer matige analist, die zich dan ook nog eens door persoonlijke banden laat beïnvloeden.

Nee, heel triestig, ons voetbalanalisten landschap. Vooral Verheyen een hele goeie. Maar voor de rest …
Dat is is ook het gevoel dat ik van VDB heb, vroeger vond ik dat hij scherp was en het volledige kader zag. Momenteel zie ik die eerder als spreekbuis van Vincent Mannaert en Club Brugge.

Verheyen, Franky Van Der Elst vind ik veel sterker en neutraler. Hein zijn insteek is vaak interessant maar zit ook vaak wel wat natrappen bij.

Dat is is ook het gevoel dat ik van VDB heb, vroeger vond ik dat hij scherp was en het volledige kader zag. Momenteel zie ik die eerder als spreekbuis van Vincent Mannaert en Club Brugge.

Verheyen, Franky Van Der Elst vind ik veel sterker en neutraler. Hein zijn insteek is vaak interessant maar zit ook vaak wel wat natrappen bij.
Er is voor mij maar ene goeie analist en dat is Gert Verheyen .
De rest draait zen kar om de vijf botten of kan zen voorkeur van een ploeg niet wegsteken .

VDB is zoals vele analisten gekleurd, maar vind hem wel veel aangenamer om bezig te horen dan een Boeckx, De Bilde of die pipo’s vh nieuwsblad.

Akkoord dat Verheyen de beste analist is momenteel

PVDB heeft een goede radiostem.

Inhoudelijk komt daar ook niks zinnigs uit. Verkeert in zijn wekelijkse columns ook altijd in de waan van de dag.

VDB is zoals vele analisten gekleurd, maar vind hem wel veel aangenamer om bezig te horen dan een Boeckx, De Bilde of die pipo’s vh nieuwsblad.

Akkoord dat Verheyen de beste analist is momenteel
Vandaar dat ik het wel een goeie commentator vind. Maar als analist zeker niet beter dan De Bilde of Boeckx imo. Zeker als hij zich iets heeft laten vertellen.

PVDB heeft een goede radiostem.

Inhoudelijk komt daar ook niks zinnigs uit. Verkeert in zijn wekelijkse columns ook altijd in de waan van de dag.
Mjah die columns... Je hebt je tv-werk, radiowerk en je privéleven en dergelijke meer. Op den duur zit je daar als matige schrijver voor de 35768ste keer in uw home office voor uw scherm te lanterfanten terwijl uw vrouw roept wanneer ge naar beneden komt om met de kinderen naar de Efteling te gaan. Dan begint ge ook maar te schrijven om te schrijven.

Terug
Bovenaan