Jupiler Pro League 2025-2026

Nu krijgt Maamar geel voor de bal weg te trappen na een ingebeelde fout

Geel is terecht hè, maar hij laat het al 90 minuten onbestraft toe (en nog eens Kerk die de bal wegtikt 😂)

Winnen tegen Anderlecht blijft onmogelijk voor ons :laugh: desondanks weer veel overgave en kansen gezien. Jammer dat die derde goal uiteindelijk niet valt en dat Anderlecht in de match blijft door die 'penalty'.

Winnen tegen Anderlecht blijft onmogelijk voor ons :laugh: desondanks weer veel overgave en kansen gezien. Jammer dat die derde goal uiteindelijk niet valt en dat Anderlecht in de match blijft door die 'penalty'.
Ongelofelijk en typisch dat die de greef nog moet scoren. Feit dat ik anderlecht minder gun dan brugge en beerschot zegt genoeg. Wij zijn altijd beter en op 1 of andere mirakeleuze manier winnen we niet. Met de beker pakken we hun terug.

MODEDIT: clubnamen schrijven we wel correct.

Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand Dussenne tijdens de winterstop hebben? Ge krijgt er gratis een vat Stella bij.
Contract voor drie jaar eh, onbegrijpelijk. Moet naar het schijnt op aandringen van Hubert zijn geweest. Voor nen extra chips krijgen ze er Oscar Gil nog bij trouwens. Eenvoudig Spaans international eh!

Wat gezegd van de scheids in Leuven vanavond 🫣🤯
Die zijn eerste helft was nochtans echt goed, waanzinnig hoe die in de tweede de pedalen verloor. Echt elk contact tegen ons gefloten, continu meegaan in dat tijdrekken van Cercle, dan tien minuten extra geven om er vier te gebruiken om naar de VAR te luisteren (om dan geel te trekken, mag dat zelfs?), om dan na 102 minuten af te fluiten. Warleson had vijf keer geel kunnen krijgen voor zijn komedie en getreuzel.

Soit, gewoon een ronduit beschamende prestatie vandaag, onverklaarbaar hoe ge op deze manier aan een match begint. En Mazzu mag het ook gewoon afbollen, had mijn twijfels al bij zijn aanstelling en brengt echt gewoon niks bij. Bizarre opstelling, bizarre wissels (haalt er na 25 minuten twee af waarvan minstens eentje echt niks verkeerd had gedaan en laat Gil en Ikwuemesi gewoon 90 minuten prutsen), en het vuur is ook regelmatig echt ver zoek.

Nu ik die penanty op de beelden zie van anderlecht is het nog erger als in het echt. Die moet toch altijd geel voor shwalbe krijgen? Wat zit die var daar eigenlijk te doen. Geen enkele mens valt natuurlijk op die manier. Als hij bij eerste contact neergaat is het nog geloofwaardig maar dit?

Neutrale voetballiefhebber hier.

Die penalty van anderlecht kan ik nog begrijpen. Je ziet dat Benitez zijn been zet en Bertaccini haakt, hij gaat daarna wel heel theatraal neer, maar imo wel een fout.

Die penalty van Antwerp begrijp ik helemaal niet. Daar moet je eerder voor een fout voor Anderlecht fluiten. Kerk duwt eerst met 2 handen Angulo neer en blokkeert dan de wegtrap..

Terug
Bovenaan