Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuurlijk niet zonder die fantoompenalty kom je nooit meer terug.Verdiende 2-2, terechte uitslag lijkt me
Ongelofelijk en typisch dat die de greef nog moet scoren. Feit dat ik anderlecht minder gun dan brugge en beerschot zegt genoeg. Wij zijn altijd beter en op 1 of andere mirakeleuze manier winnen we niet. Met de beker pakken we hun terug.Winnen tegen Anderlecht blijft onmogelijk voor onsdesondanks weer veel overgave en kansen gezien. Jammer dat die derde goal uiteindelijk niet valt en dat Anderlecht in de match blijft door die 'penalty'.
Mijn quote over de paarse lenzen in de paarse bril is echt nog niet zolang geleden denk ik?Beide penalties waren gewoon om te lachen, er moet over de ene niet flauwer gedaan worden dan de andere imo.
Antwerp verdiende de overwinning.Verdiende 2-2, terechte uitslag lijkt me
Iedereen zijn mening maar die 2e was echt vederlicht. De eerste eveneens licht, maar kon ik toch nog wat inkomen.Beide penalties waren gewoon om te lachen, er moet over de ene niet flauwer gedaan worden dan de andere imo.
Niet hypocriet doen hé, iedereen ziet dingen gekleurd die met zijn of haar ploeg te maken hebben. Daarom ook dat ik er expres imo bij zet.Mijn quote over de paarse lenzen in de paarse bril is echt nog niet zolang geleden denk ik?
Contract voor drie jaar eh, onbegrijpelijk. Moet naar het schijnt op aandringen van Hubert zijn geweest. Voor nen extra chips krijgen ze er Oscar Gil nog bij trouwens. Eenvoudig Spaans international eh!Iemand Dussenne tijdens de winterstop hebben? Ge krijgt er gratis een vat Stella bij.
Die zijn eerste helft was nochtans echt goed, waanzinnig hoe die in de tweede de pedalen verloor. Echt elk contact tegen ons gefloten, continu meegaan in dat tijdrekken van Cercle, dan tien minuten extra geven om er vier te gebruiken om naar de VAR te luisteren (om dan geel te trekken, mag dat zelfs?), om dan na 102 minuten af te fluiten. Warleson had vijf keer geel kunnen krijgen voor zijn komedie en getreuzel.Wat gezegd van de scheids in Leuven vanavond![]()
Ook gewoon penalty trouwens opt einde, diene pakt de bal met zijn twee handen vast terwijl hij op de grond ligt..Wat gezegd van de scheids in Leuven vanavond![]()