Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee er is enkel een voorlopige uitspraak die Dazn laat blijven uitzenden en betalen. De feitelijke rechtszaak moet nog voorkomen. Dus het kan zijn dat de clubs dat geld in slechtste geval moeten teruggeven. De definitieve uitspraak is pas over een paar maand. Waarschijnlijk ergens in de zomer.dus wat het volgend jaar gaat geven, weet niemand. Het enige wat iedereen weet , is dat Dazn daar niet meer zoveel geld aan wil betalen. Dus volgend seizoen, is dat opnieuw een farce.Is er eigenlijk al schot in de hoogdringende zaak die JPL heeft aangespannen tegen Dazn? Ik hoor daar precies niks meer over?
Stream is erbarmerlijk van kwaliteit maar ik weiger Dazn geld te geven.
Wij hebben al veel van die lelijke punten gehaald en nee kampioen spelen we niet3 lelijke punten, zo word je kampioen.
Stop eens met mijn hoop weg te nemen.Wij hebben al veel van die lelijke punten gehaald en nee kampioen spelen we niet

Inderdaad, met héél veel moeite, maar doet deugd om de 3 punten te hebben zo voor een CL match.3 lelijke punten, zo word je kampioen.
Ben er vrij zeker van. Zit niks in.Ook wel geen dankbare match om in te vallen voor Tzolis.
Antwerp gaat nog mogen oppassen of het gaat nog in de play-downs verzeild geraken.
Is er daar dan geen veldverwarming en een team om het in orde te brengen? Kan toch echt niet als het op voorhand is geweten dat er sneeuw komt.Veld in Anderlecht is afgekeurd momenteel. Bal rolt niet
Tuurlijk is er veld verwarming, die staat non stop op. Maar als het veel sneeuwt, heeft dat weinig effect hè. Het is niet dat je de grond kan opwarmen naar 20 graden. Dat zou nogal een installatie zijn dan.Is er daar dan geen veldverwarming en een team om het in orde te brengen? Kan toch echt niet als het op voorhand is geweten dat er sneeuw komt.
Ja en je ziet het nu op Antwerp toch ook. Met veldverwarming op, sneeuw wint het uiteindelijk. En de bal rolt daar ook amperMja sneeuw ruimen, maar het sneeuwt hier in Brussel nog steeds heel hard. Beetje dweilen met de kraan open.
Tweede helft van Club trok ook op niks.Ja en je ziet het nu op Antwerp toch ook. Met veldverwarming op, sneeuw wint het uiteindelijk. En de bal rolt daar ook amper

Oeie, ik herinner me nog de rant van iemand hier een paar seizoenen geleden die zei dat het puur amateurisme was in Charleroi (?) dat ze het veld niet sneeuwvrij konden maken op tijdVeld in Anderlecht is afgekeurd momenteel. Bal rolt niet. Spelers moeten opwarmen en nadien wordt beslist of er gevoetbald kan worden

Ik? Kan me dat niet meer herinneren. Bij Anderlecht zijn ze momenteel bezig om het veld sneeuwvrij te maken. Dat zal het probleem niet zijn. Maar de bal moet wel kunnen rollen. Anderlecht doet er wel alles aan :Oeie, ik herinner me nog de rant van iemand hier een paar seizoenen geleden die zei dat het puur amateurisme was in Charleroi (?) dat ze het veld niet sneeuwvrij konden maken op tijd![]()
ging het dan niet over sneeuw de er al lag ipv sneeuw die nu de ganse namiddag aan het vallen is?Oeie, ik herinner me nog de rant van iemand hier een paar seizoenen geleden die zei dat het puur amateurisme was in Charleroi (?) dat ze het veld niet sneeuwvrij konden maken op tijd![]()
Ja dat is inderdaad een verschil. Nu is dat dweilen met de kraan open. Je weet niet hoeveel er blijft liggen. Zie ja perfect bij Antwerp Westerlo hoe het veld met de minuut witter wordtging het dan niet over sneeuw de er al lag ipv sneeuw die nu de ganse namiddag aan het vallen is?