Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is ook niks van aan. Gaat om wat er geroepen wordt en duidelijk hoorbaar is op de socials van Zulte bij de tweede goal. Maar het enige wat ge hoort is iemand die tot twee keer toe vuile arbiter roept..
Ik parkeer mij altijd aan de baan aan Bioradix, Nederzwijnaarde. Je kan dan gewoon 10 min langs het water stappen.Ik heb gratis tickets gekregen voor AA Gent - Cercle, maar vorige keren ben ik iedere keer geweest met de bus/combi. Waar raden jullie me aan om te parkeren, veel plaats in de buurt? Of is het ook makkelijk om de tram te nemen van de Expo? Of eerder aan het ziekenhuis?
Parkeren ondergrondse Gent Zuid en dan shuttle bus nemen.Ik heb gratis tickets gekregen voor AA Gent - Cercle, maar vorige keren ben ik iedere keer geweest met de bus/combi. Waar raden jullie me aan om te parkeren, veel plaats in de buurt? Of is het ook makkelijk om de tram te nemen van de Expo? Of eerder aan het ziekenhuis?
Opoku is Ghanees, speelt ongeveer anderhalf jaar in België.
Lijkt mij sterk dat het aan zijn West-Vlaamse dialect gaat liggen
Dat ofwel in +/- uurtje op voorhand in park rond Ebergiste de Deynestraat parkeren en 20 minuutjes wandelen langs fietspad R4. Volg de buffalo's voor uParkeren ondergrondse Gent Zuid en dan shuttle bus nemen.
€2 heen en €2 terug (denk ik).

Nee, 2,5. 5€ in totaal. Maar op de bus zelf kopen is duurder, denk ik.Parkeren ondergrondse Gent Zuid en dan shuttle bus nemen.
€2 heen en €2 terug (denk ik).
Ik nam vroeger steeds een bus 1 uur op voorhand om zeker te zijn.Nee, 2,5. 5€ in totaal. Maar op de bus zelf kopen is duurder, denk ik.
Persoonlijk zou ik zelf aan St-Pieters Tram 4 pakken tot het UZ, en vandaar te voet met de hoop mee. Ik zit zelf op die tram (veel langer), is best te doen.
Die shuttle bus blijft veel te lang staan aan't Zuid. Ik heb al een paar keer voor gehad dat ik 10 minuten te laat binnen ben.

Gent heeft wel echt niets getoond, moest Cercle kunnen afwerken was het zeker 0-3 geweest.allez, hoppa, het wordt weer nipt voor PO1, we gaan het thuis weggooien tegen de voorlaatste in de stand. door een goal van een speler die bij ons niet mocht meedoen. en niet te vergeten: Cercle staat voorlaatste, omdat we tegen de vorige voorlaatste óók al thuis verloren hadden.
we kunnen er maar aan verdienen, zeker?
ik kijk al uit naar de laatste speeldag, wanneer we door Dender tot PO2 veroordeeld zullen worden
Ik zie hier 23 (!) doelpogingen tegenover 5 van Gent, volgens fotmobGent heeft wel echt niets getoond, moest Cercle kunnen afwerken was het zeker 0-3 geweest.
Wel aangename avond in jullie stadion desondanks het kutweer, merci ook allemaal voor de parkeertips.
Hebt uw zenuwen kunnen bedwingen tussen de Gent-supporters?Gent heeft wel echt niets getoond, moest Cercle kunnen afwerken was het zeker 0-3 geweest.
Wel aangename avond in jullie stadion desondanks het kutweer, merci ook allemaal voor de parkeertips.
Gedeeltelijk, laatste minuten kreeg ik het moeilijk. Maar ik voelde ook wel een gelaten sfeer bij de Gent supporters.Hebt uw zenuwen kunnen bedwingen tussen de Gent-supporters?
Zou raar zijn moesten ze staan dansenGedeeltelijk, laatste minuten kreeg ik het moeilijk. Maar ik voelde ook wel een gelaten sfeer bij de Gent supporters.