Jupiler Pro League 2025-2026

Vroeger was het imo wel meer omdat we de kansen niet bij elkaar gespeeld kregen. Deze match toch echt genoeg mogelijkheden gehad om te scoren.
Idd, qua spel op zich weinig op aan te merken vandaag, zeker na een CL wedstrijd waar je vroeger geld kon inzetten op verlies. Maar wat er allemaal gemist wordt vooraan is wel niet normaal.

Doemme seg eerste helft altijd niet niet. Wat een tegengoal ook weer. Kerk moet altijd scoren en die penalty is 50/50 zegt Van De Perre, dan weer je het meestal, al vond ik het nu ook geen clear error.

fucking Union, élke keer winnen die nog hun match helemaal op het einde. Grumbl.
Ik snap van waar je komt he, ik denk dat het de laatste twee jaar nog nooit eens heeft tegen gezeten, maar als je zelf al met 7 nederlagen staat voor het einde van de reguliere competitie dan moet je gewoon naar jezelf kijken en dan mag de tegenstander nog doen wat hij wil. Zelfs gisteren kon het weer prijs zijn als die verdwaalde penalty er ingaat.

Alleen abonnementshouders kunnen kaarten kopen 😒
Amai das ook bizar. Zal wel zijn dat dat nooit uitverkocht is. Nuja bespaar je het geld. Anderlecht is dat niet waard , niet om aan te zien die ploeg ;)

Uitslag weet je ook al: 3-2 voor Waregem. Laatste 3 wedstrijden eindigde allemaal zo

Hoeveel keer heeft de sykes ons nu al ni last minute gered, of extra puntenverlies vermeden. Wa ne cultheld is die aant worden.

Amai das ook bizar. Zal wel zijn dat dat nooit uitverkocht is. Nuja bespaar je het geld. Anderlecht is dat niet waard , niet om aan te zien die ploeg ;)

Uitslag weet je ook al: 3-2 voor Waregem. Laatste 3 wedstrijden eindigde allemaal zo
Op Beerschot kan niemand nog tickets kopen op wedstrijddag.

Niet abnormaal hoor, da's om te vermijden dat uitsupporters last minute tickets kopen in de thuisvakken. Ge moet dus weken/maanden op voorhand al een account hebben bij de club.

Terug
Bovenaan