starspike
Well-known member
Dan bleef Genk wat mij betreft dit seizoen toch veel meer onder de verwachtingen. Die hebben echt wel goeie spelers, maar halen niet eens de Play-offs. Verliezen van Anderlecht in de beker, alleen Europees nog een ok parcours.
Het besluit is wel dat er meer werk op de plank ligt voor Anderlecht dan voor Genk.
Ik vind dat allemaal genuanceerder dan dit. Na Brugge, Union en STVV was er gewoon een groot gat met de rest. En ge hadt evenzeer kunnen eindigen met een PO1 met Genk, Standard en Antwerp bij wijze van spreken. 11 ballen tegen het kader ipv 22. Een eerdere keeperswissel. Iets meer geluk met blessures. Het had anders kunnen zijn. Buiten KV Mechelen en Standard (gezien de verwachtingen) resultaatgewijs heeft zowel Anderlecht, Genk, Gent en Antwerp het slecht gedaan.
Qua dat werk op de plank weet ik het zo niet. We verliezen (normaliter) twee/drie van onze beste spelers en dat gaat echt een gigantische impact hebben. Onze kern gaat een zeer grote facelift krijgen alleszins. Al lijkt het na gisteren wel dat enkele jongeren verder staan dan gedacht.
On another note: De geruchten zijn er al langer maar morgen zou (!) Courtois aangekondigd worden als aandeelhouder.