Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het kon ook de G en de H zijn. Zit je met een veel groter probleemmijn zoon van 6 die bij het schrijven de h en de k nog altijd een beetje door elkaar haalt.
Huiswerk van vandaag: schrijf de tekst over. Onderwerp. De hut![]()

Een strooien zekerWisten jullie dat er op een kut een dak staat?

Vreemd kuiswerk.mijn zoon van 6 die bij het schrijven de h en de k nog altijd een beetje door elkaar haalt.
Huiswerk van vandaag: schrijf de tekst over. Onderwerp. De hut![]()
Vreemd kuiswerk.
Well, that went over your head.Zijn gewoon wat zinnetjes overschrijven in zo een half invulboek.
En ik in eerste instantie denken dat uw dochter South Park had ontdekt.Enige tijd geleden sta ik in de keuken en hoor ik in de living mijn dochter iets zingen in de aard van: 'suckma suckma balls suckma balls suckma balls'
En ik: 'WTF??'
Direct naar de living gespurt en kalm gevraagd: 'wat zing jij daar?'
'Een liedje dat ze zingen op de speelplaats'
Ik stond aan de vloer genageld. Ik heb er niet veel aandacht meer aan geschonken en hoopte dat het snel ging overwaaien.
Afgelopen weekend staan we te dansen op onnozele playlists op spotify met muziek a la 'skibidi' en themes van among us en consoorten. Blijkbaar leeft dat wel bij kinderen van 7-8 jaar.
Plots begint daar een liedje te spelen en ik hoor meteen aan de intonatie dat dat het lied was die m'n dochter enkele weken geleden aan het zingen was. Blijkt één of ander liedje van 2 Russische meisjes (bloggers) van 11 en 12 jaar die zingen 'sigma sigma boy sigma boy sigma boy' die viraal is gegaan op TikTok.

Ocharme