Kids say the darndest things!

Ook -> jij dus niet alleen! 😁
Dat verzacht de pijn wel ja 🤣
Nadien ging ik naar de wc en zei hij dat ik een dikke poep heb 😤

‘s Morgens komt onze peuter altijd nog effe bij ons op bed en deze morgen heeft hij mogen kennismaken met het fenomeen ‘ochtendadem’ 😝
Hij kwam met zijn hoofd op mijn borst liggen en zo zegt hij: mama stinkneus 😬🤪

De dochter was gisteren bezig over de kutjes die ze op school had gezien, die nu in haar mapje zitten, zodat ze thuis met de kutjes kan oefenen.

De letter k, de k'tjes dus

Laatst bewerkt:
Gesprek tijdens het avondmaal:

De oudste: stel dat je nu in het ziekenhuis werkt en je baas zegt ga naar de bank en steel al het goud...
Ik: je moet niet alles zomaar doen wat je baas zegt he. Als ze je zeggen om iets te doen, moet je ook een beetje kritisch nadenken.
Oudste: dus als jij straks zegt: hop naar uw bed, dan moet ik kritisch nadenken???
Ik: :wallbash:

Agenda van de oudste aan het bekijken: ge moet volgende week een spreekbeurt geven. Over wat moet dat gaan?
Oudste: iemand die we kennen.
En weet ge al iemand?
Oudste: ik denk dat ik over jou ga vertellen omdat jij altijd grappig en onnozel doet.

En bij die juf moeten we al niet meer op oudercontact gaan.... :unsure:

onze buren hadden bezoek & zaten gezellig in de tuin, onze dochter gaat naar de omheining, richt haar tot die bende "papa kaka doen hé" en gaat weer weg

:unsure:
Ik was zo vorig jaar eens te laat aan de schoolpoort geraakt, en ik zie daar een klasgenootje van mijn dochter staan samen met zijn moeder. Roept die naar mij "wij zijn te laat want mama moest nog kakken, en jullie?"
Die moeder knalrood 😂

Ik was de baby bv aan het geven en onze bijna 3-jarige: daar komt water uit. Ik zeg : neen neen, daar komt melk uit. En ik duw een beetje zodat er wat melk zou uitkomen en hij het zou kunnen zien. Spuit er nu toch geen straaltje uit zeker 🙈 Dus nu vraagt hij steeds: mama, nog eens melk schieten 😝

Niet mijn kind maar mama met kind op de bakfiets zet zich aan het station en heeft last om t kind van de fiets te krijgen en de buggy open te doen.

Kind begint te lachen. Mama: Vinde gij Da grappig pruts? Kind, net oud genoeg om deftig te praten volgens mij: De meest schattige schaterlachende ja ooit :D . Die had nu al geweldige humor met andere woorden :D .

Op de terugweg naar huis:
Dochter: papa, rijden we seffens nog voorbij de snoepjeswinkel?
Ik: snoepjeswinkel?
Dochter: ja, met al die gekleurde lichtjes.
Mijn frank viel plots omdat we daar enkele hoerenkoten passeren.
Ik: jaja hoor, seffens komen we daar langs.

Toen we er passeerden waren de lichten uit, waarop ik zeg: ah, de snoepjeswinkel is precies al gesloten.
Dochter: ik wil later in een snoepjeswinkel werken.

Op de terugweg naar huis:
Dochter: papa, rijden we seffens nog voorbij de snoepjeswinkel?
Ik: snoepjeswinkel?
Dochter: ja, met al die gekleurde lichtjes.
Mijn frank viel plots omdat we daar enkele hoerenkoten passeren.
Ik: jaja hoor, seffens komen we daar langs.

Toen we er passeerden waren de lichten uit, waarop ik zeg: ah, de snoepjeswinkel is precies al gesloten.
Dochter: ik wil later in een snoepjeswinkel werken.
Dat wordt fijn als ze daar met de mama of met anderen passeert en ze vertelt over papa en de snoepjeswinkel. 😜

Dochterlief was heel blij dat ik ze de voorbije week van school ging halen. Eens aan de auto zei ze:
'Ik heb jou niet meer nodig, ik kan alleen naar huis, ga maar! Als ik thuis ben zal ik jou nog een knuffel geven'

Bijna 4 jaar en papa is al niet meer nodig :(

Terug
Bovenaan