Vrouwtje Theelepel
Well-known member
Zelfs als ge het fluistert horen ze het...Ik weet nu hoe kinderen beginnen met vloeken. Gisteren bezig om iets te herstellen op onze dochter haar kamer, maar het lukt niet. Dus ik zeg "haaaa (zucht) verdomme he". Dat werd dus gevolgd door een dochter die de hele tijd "haaaaa verdomme" (op haar schattige manier weliswaar) liep te zeggen
. Toen ik zei dat ze dat niet mocht zeggen, kwam er uiteraard opnieuw "haaaa verdomme" uit.
Onze weet goed genoeg welke woorden hij niet mag zeggen om dan als hij het ergens hoort te profiteren en zeggen " mama die zei 'verdomme' (of shit of fuck of ...) dat is geen mooi woord he verdomme. Nee verdomme mag je niet zeggen. Ik zeg niet verdomme he mama. Nee ik weet dat ik verdomme niet mag zeggen "
. Gisteren bezig om iets te herstellen op onze dochter haar kamer, maar het lukt niet. Dus ik zeg "haaaa (zucht) verdomme he". Dat werd dus gevolgd door een dochter die de hele tijd "haaaaa verdomme" (op haar schattige manier weliswaar) liep te zeggen
. Toen ik zei dat ze dat niet mocht zeggen, kwam er uiteraard opnieuw "haaaa verdomme" uit.