Kids say the darndest things!

Ik zie onder weg een Aston Martin rijden en zeg: een auto zo duur als een huis kopen maar geen gepersonaliseerde nummerplaat, die 1000 Euro kon er niet meer vanaf zeker?

Een van de kinderen vroeg wat is een gepersonaliseerde nummerplaat?
Dus ik leg uit dat dat een nummerplaat is waar de persoon zelf kiest wat erop staat en daar 1000 euro voor betaald. En dat dat dikwijls iets grappig is of de naam of de Initialen van de persoon. Papa zou dat ook kunnen bv met MEFKE.
De jongste: ja of de naam van uw kinderen. De mijne op de voorste en die van mijn broer op de achterste

Perso plates zijn: "financieminister, zoek mij een taks op marginaliteit zonder te zeggen dat het een taks op marginaliteit is!"

Er start een nieuwe juf op school. Juf Sara(h)

We vroegen ons af of het met of zonder h was.

Lid van de ouderraad die bij ons zat zegt: zonder h.

Onze jongste: is ze kaal??

:laugh:

M: 'Flink zijn bij oma & opa, luisteren.'
Dochter: 'Ik zal het proberen.' 👼🏻

Bijna vier en al een 'tude

De laatste tijd mag enkel zij nog de kat eten geven om vervolgens er naast te gaan zitten en af toe wat brokjes bij te gooien. Wel schattig, tot vandaag:
"Kijk papa, de poes heeft ook een poep"
Ik aant knikken van ja
"Oh ik zie een beetje pipi" om vervolgens de kat een full blown prostaatonderzoek te proberen geven met haar wijsvinger :rofl:

Ik denk dat de kat nog even niet op haar gemak gaat zijn tijdens het eten :unsure:

Playlist gemaakt met onder andere Hollandse carnavalsklassiekers als "Ik moet zuipen!".

Zingt mijn dochter de hele tijd: "IK MOET SLIJPEEEEEUH".

Met de zoon de Minecraft film aan het kijken.
Hij komt opeens naast me staan, begint over mijn arm te aaien en zegt heel serieus: "Mama sorry maar ik denk als wij allen in Minecraft terecht zouden komen jij als eerste dood zou gaan."

Tnx voor het vertrouwen zoon!

Hier op vakantie begint onze dochter (3 jaar) te spelen met een ander Vlaams kindje van ongeveer dezelfde leeftijd. Allemaal chill, wat zandkastelen maken en schelpjes zoeken etc.

Na 5 minuten ineens een diepgaand gesprek tussen die twee over hoe ze zich elke dag moeten wassen op vakantie en hoe ambetant dat wel niet is :rofl:

Gisteren aan het wandelen en er kwam iemand met een Franse Bulldog (denk ik) langsgewandeld. Zegt de dochter "kijk, een konijn"! :unsure:

Dochter is 3 geworden en vandaag was haar feestje. Na het feestje zegt ze "nu ben ik niet meer jarig, maar volgend jaar word ik 5. Dan mag ik autorijden". :unsure:

Laatst bewerkt:
Dochter van 4 is sinds vandaag weg voor een weekje kamperen samen met mijn vriendin.
Ik tegen haar: "ik zal je missen, hoor".
Zij: "Ach papa, het is maar voor vier daagjes hoor".
Rollen omgedraaid :D

Zoon van 1J10M is nu volop woordjes en zinnen aan het leren tegen ongelofelijk tempo. Maar het allerschattigste dat hij zegt is toch zijn woord voor paraplu:
'Papejotje'

Neefje 1: 5 jaar
Neefje 2: 9 jaar

De kleinste roept dat hij kaka heeft gedaan. Zijn broer roept luid: gij zijt al bijna zes jaar, gij kunt dat zelf! Antwoord van die kleinste: HET IS VOOR MIJ OOK ZONDAG!

Deze week begrafenis gehad van naaste familie, zoon (bijna 6) heeft alles mee gevolgd: het groeten, de begrafenis en nadien het uitstrooien van de as. Hij vond het zeer fascinerend en wou er veel over weten.
Gisteren waren we in de IKEA en passeert er ons een medewerker die een lange kast met een wit laken over voort duwde op een karretje.
Hij schiet er naar toe: "mijnheer, zit daar iemand in die gestorven is die je gaat verbranden??"

In Frankrijk gestopt voor naar de wc te gaan. Komt ge aan de toiletten en op de deur staat "hors service". Een van de kleine mannen: "nu kunnen we zelfs niet gaan. Dat is hier een toilet enkel voor paarden" 🤣🤣

Hier vanmorgen een volledige meltdown "nee ik wil mijn baby oorbelletje :cry:"
Achtereenvolgens oorbelletjes, ringen, armbandjes gezocht, dan voor de pop, telkens NEEEEE en gebleit en geroep.

Bleek dat ze een babybel wou :wallbash:

Terug
Bovenaan