Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Serieus? Ik vind het vreemd dat Joos dat ook blijkbaar vindt.Ik zie geen verschil met dat van Holland...

Niet in de baan van de keeper? Morata moet letterlijk wegspringen van de bal om hem niet te rakenDie van Nederland stond veel dichter bij de keeper.
Hier stond die niet pal voor de keeper en ook niet in de baan van de keeper.

Dit dus. Stond ook niet in het zicht van de keeper. Die zag de bal goed komen. Lijkt me correct 1-1Daar stond de speler gewoon in de lijn van hoe de keeper naar de bal duikt
Hier stond hij er 5m voor
Ik bedoel dat hij de keeper niet hinderde.Niet in de baan van de keeper? Morata moet letterlijk wegspringen van de bal om hem niet te raken![]()
Vond ik ook, valt me tegen van FilipSerieus? Ik vind het vreemd dat Joos dat ook blijkbaar vindt.
Kijk de herhaling eens. Ze is net gepasseerd.Ik bedoel dat hij de keeper niet hinderde.
Welnee, Boeckx zegt het net goed, zijn verdedigers hinderen hem meer dan Morata doetKeeper duikt toch pas als hij Morata opzij ziet springen en dus weet dat hij naar die hoek moet?
Nadat ze eerst op een lijn zijn opgeschoven om Morata (en nog een Spanjaard) offside te zetten.Welnee, Boeckx zegt het net goed, zijn verdedigers hinderen hem meer dan Morata doet
Ja nu trekt het op niks meer. Op 10 minuten nabeschouwing, tour en over de Duivels willen lullen.Het is zo ver hè, Jan Bakelants staat plots tussen de analisten zodat hij en Karl toch over de tour kunnen lullen.